تکنولوژی

مشخصات گوشی گلکسی A55 فاش شد

به گزارش ماندالا، چند روز پیش تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ در بنچمارک گیک‌بنچ ر‌ؤیت شد، اما در گلکسی A55 به‌کار نرفته بود؛ اما حالا این گوشی سامسونگ با همین چیپ در گیک‌بنچ حضور پیدا کرده است.

طبق نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، سامسونگ پردازشگر گرافیکی Xclipse را به تراشه‌های میان‌رده‌اش هم می‌آورد. تراشه اگزینوس ۱۴۸۰ به‌عنوان جایگزین چیپ اگزینوس ۱۳۸۰ مورد استفاده در گلکسی A54 از راه می‌رسد و پردازشگر گرافیکی Xclipse 530 خواهد داشت.

گلکسی A55 در بنچمارک گیک‌بنچ

برخلاف اگزینوس ۱۳۸۰ که به پردازشگر گرافیکی Mali مجهز شده است، تراشه جدید سامسونگ از پردازشگر گرافیکی Xclipse 530 بهره می‌برد که مبتنی بر معماری RDNA 2 شرکت AMD است. احتمالاً این GPU قابلیت رهگیری پرتو را به تراشه میان‌رده سامسونگ می‌آورد؛ البته نمی‌توان درباره آن چندان مطمئن بود.

مشخصات گوشی گلکسی A55 فاش شد

گوشی سامسونگ در این بنچمارک در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای ۱۱۲۷ و ۳۰۹۰ را کسب کرده است که یک پیشرفت نسبت به نسل قبلی محسوب می‌شود؛ اما این پیشرفت چندان چشمگیر نیست. گلکسی A54 در این بنچمارک امتیازهای ۱۱۰۸ و ۲۷۹۷ را به‌دست آورده است.

دستگاه موجود در بنچمارک به ۸ گیگابایت رم و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ مجهز شده است و این احتمال وجود دارد که نسخه‌ای با ۱۲ گیگابایت رم هم از راه برسد.

طبق شایعات، گلکسی A55 به نمایشگر ۶.۵ اینچی OLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز می‌شود. این دستگاه احتمالاً دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهد داشت و از شارژ ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا