اخبار

تاریخ اکران قسمت پایانی فیلم The Conjuring مشخص شد

به گزارش ماندالا مگ، برادران وارنر تاریخ اکران فیلم The Conjuring 4 را اعلام کرده است که پایانی برای مجموعه خواهد بود. تاریخ اکران فیلم The Bride هم تغییر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه ترسناک احضار به پایان راه خود رسیده است. برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Conjuring ۴ برای اکران در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۵ (۱۴ شهریور ۱۴۰۴) برنامه‌ریزی شده است که این فیلم ترسناک قرار است آخرین قسمت فیلم The Conjuring و پایانی برای قسمت‌های اصلی این مجموعه ترسناک محبوب باشد؛ اگرچه انتظار می‌رود ساخت اسپین‌آف‌های آن در آینده ادامه پیدا کند.

مایکل چاوز، کارگردان فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It که سابقه کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona و فیلم The Nun 2 را نیز در کارنامه خود دارد، وظیفه کارگردانی فیلم The Conjuring ۴ را بر عهده دارد. دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک که پیش از این فیلمنامه فیلم The Conjuring 2 و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نوشته بود، فیلمنامه فیلم احضار ۴ را خواهد نوشت.

کریستین بیل در نقش فرانکنشتاین در فیلم The Bride

پیتر سفران و جیمز وان که در تمامی قسمت‌های مجموعه فیلم Conjuring نقش داشته‌اند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Conjuring 4 بازگشته‌اند. مجموعه فیلم احضار داستان لورن و اد وارن را دنبال می‌کند که با اتفاقات فراطبیعی و ترسناکی مواجه می‌شوند و باید به حل معما آن بپردازند. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به ترتیب نقش اد وارن و لورن وارن را در هر سه قسمت فیلم The Conjuring و فیلم Annabelle Comes Home بر عهده داشته‌اند که در فیلم ترسناک احضار ۴ باز خواهند گشت.

همچنین برادران وارنر اعلام کرد که فیلم The Bride که براساس داستان عروس فرانکشتاین در دست ساخت است، یک هفته زودتر و در تاریخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۵ (۴ مهر ۱۴۰۴) اکران خواهد شد. مگی جیلنهال با سابقه کارگردانی فیلم The Lost Daughter، وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را بر عهده دارد و کریستین بیل در نقش فرانکشتاین و جسی باکلی در نقش عروس در فیلم The Bride نقش‌آفرینی خواهند کرد.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

منبع
زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا