اخبار

تصاویر جدید از بازسازی فیلم نمادین The Killer جان وو منتشر شد

به گزارش ماندالا مگ، جان وو یکی از بزرگترین و تاثیرگذارترین کارگردانان تاریخ سینمای جهان به شمار می‌رود که آثار خاطره انگیزی در ژانر اکشن همچون Mission: Impossible 2 و Face/Off را کارگردانی است. فیلم‌ساز، نویسنده و تهیه‌کننده مشهور چینی که در سال ۱۹۸۹ میلادی با همکاری چو یون فات اثری دلهره‌آور به نام The Killer را به ارمغان آورد که با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شد و تبدیل به فیلمی خاطره انگیز و نمادین برای دوست داران سینما شده است.

مهمترین ویژگی به نمایش در آمده در The Killer مربوط به نمایش خشونتی افسارگسیخته بود که تاثیر به سزایی در شهرت بین المللی جان وو داشته است. حال پس از گذشت ۳۵ سال او به سراغ بازسازی فیلم خود رفته و این بار از بازیگرانی نظیر عمر سی و ناتالی امانوئل بهره گرفته تا طبق ادعایش، جنبه دیده نشده‌ای از داستان را به معرض گذاشته و “بازسازی بنیاد شکنی” را انجام دهد. امروز نیز نخستین تصاویر از این بازسازی منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده نمایید.

نخستین تصاویر از بازسازی فیلم نمادین The Killer جان وو منتشر شد - گیمفانخستین تصاویر از بازسازی فیلم نمادین The Killer جان وو منتشر شد - گیمفانخستین تصاویر از بازسازی فیلم نمادین The Killer جان وو منتشر شد - گیمفا

این بازسازی حول محور یک قاتل به نام “ملکه مردگان” و پلیس جریان دارد که برای هدفی مشترک به شکل ناخواسته در کنار یکدیگر قرار گرفته و این تصمیم منجر به رقم خوردن اتفاقاتی می‌شود که عواقب بسیار بدی برای شخصیت پلیس داستان خواهد داشت. شخصیت‌هایی که اگرچه دشمنان قسم خورده یکدیگر محسوب می‌شوند اما مجبور هستند تا با یکدیگر همکاری کرده و خود را از آشوبی که در آن گرفتار شده‌اند، نجات دهند.

بازسازی فیلم The Killer به صورت اختصاصی در تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) از طریق سرویس استریم پیکاک منتشر خواهد شد.

منبع: اسکرین‌رنت

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x