در حاشیه

تصاویر و بیوگرافی ثریا بازیگر سریال در انتهای شب (سحر گلدوست)

به گزارش ماندالا مگ؛  ثریا بازیگر سریال در انتهای شب، محبوبیت زیادی در بین عموم پیدا کرده است و امروزه همه به دنبال شناخت این بازیگر هستند.

بیوگرافی سحر گلدوست در نقش ثریا، سریال در انتهای شب

سحر گلدوست بازیگر جوانی که در حال حاضر نقش ثریا در سریال درانتهای شب را بازی می کند، سحر گلدوست در نقش ثریا متولد سال ۱۳۶۵ در شهر شیراز می باشد.

این بازیگر فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده است. این بازیگر در اولین فیلم سینمایی که نقش آفرینی کرده است، بسیار خوب درخشید.

سابقه کاری سحر گلدوست در نقش ثریا، سریال در انتهای شب

سحر گلدوست در نقش ثریا مانند، بازیگرهای دیگر شروع کاریش از تئاتر می باشد. تقریبا از سال ۱۳۹۵ این بازیگر درتئاتر شروع به کار کرده است. سپس در سن ۳۵ سالگی از شیراز به تهران آمد و در موسسه بازیگری بامداد، دوره بازیگری دیده است.

سحر گلدوست، توسط اصغر فرهادی برای بازی در فیلم قهرمان معرفی شد و از آنجا شهرت و دیده شدن این بازیگر آغاز شد و نقش مهمی را در این فیلم ایفا کرد.

سحر گلدوست در سریال قهرمان، روبه روی امیر جدیدی قرار گرفت که به کارگردانی اصغر فرهادی ساخته شد و توانست توانایی و استعداد خود را به خوبی نشان بدهد.

هم اکنون در سال ۱۴۰۳، سحرگلدوست در سریال در انتهای شب نقش ثریا را خیلی خوب بازی می کند و باعث جذابیت هر چه بیشتر این سریال شده است.

جوایز سحرگلدوست

قهرمان اولین تجربه حرفه ای او در نقش فرخنده و در مقابل دوربین بود. این فیلم در حدی برای سحر گلدوست موفقیت آمیز بود که او توانست برای ایفای نقش فرخنده نامزد بهترین بازیگر زن در جشن حافظ شود. دومین تجربه بازیگری مهم سحر گلدوست سریال در انتهای شب و در نقش مادری تنها به نام ثریا است

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x