اخبار

رایان گاسلینگ تهیه‌کننده فیلم کمدی زامبی جدید آمازون شد

به گزارش ماندالا مگ، رایان گاسلینگ و جسی هندرسون، شریک او در شرکت فیلمسازی General Admission، قرار است که فیلم قبلا مغز می‌خوردم، الان کلم‌برگ می‌خورم را تولید کنند. این شرکت فیلمسازی که گاسلینگ اوایل امسال خبر از راه‌اندازی آن داد، متشکل از خود رایان گاسلینگ و جسی هندرسون، فیلمساز باتجربه شرکت Apple Originals است که سال‌ها تجربه تولید فیلم و سریال برای سرویس Apple TV Plus را دارد.

این فیلم طبق قراردادی که با استودیو آمازون ام‌جی‌ام امضا شده است، تحت نظارت این استودیو تولید می‌شود و نسخه کامل آن نیز اول از همه برای این استودیو ارسال خواهد شد تا در صورت تایید، نام او به‌عنوان ناشر این فیلم اعلام شود. دوقلوهای آدام و دنیل کوپر، داستان این فیلم را به شکل یک داستان کوتاه ۴۲ صفحه‌ای نوشته‌اند که هنوز جایی منتشر نشده است و قرار است که فیلمنامه فیلم I Used to Eat Brains, Now I Eat Kale را نیز خودشان و با اقتباس از همین داستان کوتاه بنویسند.

ماجراجویی رایان گاسلینگ در فیلم بلاگردان

جزئیات این داستان مخفی مانده است اما توصیف آن‌ها از فضای داستان، خبر از یک فیلم «پسا پسا آخرالزمانی» می‌دهد که در آن، زامبی‌هایی که اکنون درمان شده و به شکل انسانی خود برگشته‌اند، برای ادغام دوباره با جامعه انسانی، دچار مشکل شده‌اند. رایان گاسلینگ فعلا قرار نیست که در این فیلم نقش‌آفرینی کند و فقط به‌عنوان تهیه‌کننده در این پروژه خواهد بود. کارگردان فیلم I Used to Eat Brains, Now I Eat Kale نیز هنوز مشخص نیست. این بازیگر نامزد اسکار اخیرا در فیلم The Fall Guy حضور داشته است و قرار است به‌زودی در فیلم Project Hail Mary برای استودیو آمازون ام‌جی‌ام جلوی دوربین برود.

دوقلوهای کوپر علاوه‌بر‌این پروژه، فیلم‌های کوتاه بسیاری را نوشته و کارگردانی کرده‌اند که بسیاری از آن‌ها به فستیوال‌های مطرح فیلم و سریال نیز راه پیدا کرده‌اند. برادران کوپر همچنین با کارگردانی محتواهای تبلیغاتی و تدوین تریلرهای سینمایی برای شرکت‌های مطرحی چون دیزنی، برادران وارنر، نتفلیکس و اپل شهرتی برای خود دست و پا کرده‌اند. آن‌ها همچنین موفق شدند تا برای این آثار خود جوایز معتبری مانند Clio و Golden Trailers Awards را هم دریافت کنند.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

منبع
زومجی

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x