اخبار

زمان و ساعت پخش سریال در بندون از شبکه سه (خرداد و تیر 1403)

سریال در بندون توسط محمدحسن رعیت‌پور، حامد غضنفری آبکنار، مسعود غزنچایی، محراب توکلی و امیرحسین حمیدی به نگارش درآمده است. این مجموعه‌ی کمدی، خانوادگی و درام جایگزین سریال بدل شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز ایرانی هستید، می‌توانید سریال در بندون را که پخش آن به تازگی آغاز شده است، از شبکه سه سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال در بندون ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال در بندون از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش سریال در بندون هر شب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۱:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال در بندون از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

در این سریال طنز بازیگران مطرحی از جمله هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سیاوش چراغی‌پور، ساعد هدایتی، رضا کریمی، سامان دارابی، سید مهرداد ضیایی، امید روحانی، محمدعلی سلیمان تاش، نوشین تبریزی، فرزانه سهیلی، مرضیه صدرایی و عباس محبوب به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال در بندون

تیتراژ سریال در بندون توسط پژمان ابوالقاسمی ساخته شده است. این مجموعه کمدی خانوادگی به تهیه‌کنندگی امیرمهدی پوروزیری تولید شده است.

خلاصه داستان سریال در بندون

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال در بندون از شبکه سه سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی خانوادگی می‌رویم که داستان جذاب آن در دهه پنجاه می‌گذرد.

در خلاصه داستان سریال در بندون آمده است: «داوود و منوچهر به شهری دور افتاده تبعید می‌شوند. آن‌ها در این شهر با ماجراهای گوناگونی روبه‌رو می‌شوند.»

سریال در بندون چند قسمت است؟

تعداد قسمت‌های این مجموعه هنوز اعلام نشده، اما احتمالا ۲۰ تا ۲۶ قسمت باشد.

 

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال در بندون چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های طنز ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون ماندالا مگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x