اخبار

زمان پخش سریال بدل از شبکه سه در خرداد ۱۴۰۳ + خلاصه داستان

به گزارش ماندالا مگ، مجموعه بدل تازه‌ترین سریال کمدی تلویزیون است که با داستانی جذاب در فضایی طنز، به تحول انسان پرداخته است. این سریال که محصول سیما فیلم است، به نویسندگی علی مشهدی و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌شهرضایی در ۲۶ قسمت ساخته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز ایرانی هستید، می‌توانید سریال یدل را از روز جمعه (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) از شبکه سه سیما تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال بدل ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال بدل از شبکه سه

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه سه، زمان پخش سریال بدل از جمعه (۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) هر شب حوالی ساعت ۲۰:۳۰ است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات ۱:۰۰ و ۱۰:۰۰ روز بعد که زمان پخش تکرار سریال بدل از شبکه سه است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال بدل

در این سریال هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وی درباره آخرین مراحل پس تولید سریال بدل گفت: «مراحل پایانی تدوین و صداگذاری سریال در حال انجام است و پخش این مجموعه از روز جمعه آغاز خواهد شد.»

رضا نصیری درباره اینکه پس از تهیه‌کنندگی برنامه‌هایی مثل کودک شو، ماجراجویان، تهمتن، مردان آهنین حالا در حال تجربه تهیه سریال است، افزود: «سال‌های قبل در  سینما سرمایه‌گذاری و تهیه‌کنندگی را شروع کرده بودم، با کار نمایشی ناآشنا نبودم، اما با این سریال فرصت شد که دوباره به این عرصه بیایم.»

نصیری اظهار داشت: «پرمخاطب‌ترین سریال‌های شبکه‌نمایش خانگی را نهایتا چندصد هزارنفر تماشا کردند اما برنامه‌های تلویزیونی مخاطبان میلیونی دارند.»

خلاصه داستان سریال بدل

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال بدل از شبکه سه سراغ قصه‌ی این مجموعه طنز ایرانی می‌رویم که درباره‌ی شخصی به‌نام رضا عطاران و زندگی افراد ساکن در یک محله است. سریال بدل زندگی خانواده‌ای که از قدیم، نسل‌به‌نسل به شغل عطاری مشغول هستند را نشان می‌دهد. این خانواده با تغییر و تحول در شیوه زندگی مردم در دنیای امروز با چالش‌هایی روبه‌رو شده‌اند.

ساعت پخش سریال بدل

رضا نصیری، تهیه کننده سریال بدل درباره‌ی این مجموعه گفت: «داستان سریال مثل کار‌های قبلی آقای مسعودی حول محور یک خانواده و محلی است که در آن زندگی می‌کنند. همچنین ماجرا‌هایی که میان اهالی محل و این خانواده می‌گذرد را نیز در سریال خواهیم دید.حال وهوای کار، حال وهوای کار‌های طنزی است که آقای مسعودی پیش از این نوشته و کارگردانی کرده‌اند؛ مثل بزنگاه، سه در چهار و سه دونگ سه دونگ. نقش خانواده در این سریال برجسته است. همچنین شاهد روابط میان همسایه‌ها و هم محله‌ای‌ها هستیم که این روز‌ها کمی فراموش شده است. به واسطه پرداختن به همین روابط، بدل فضای گرم و شیرینی دارد.»

برخی از عوامل سریال بدل

  • کارگردان و نویسنده: علیرضا مسعودی (علی مشهدی)
  • تهیه‌کننده: رضا نصیری‌شهرضایی
  • مدیر تولید: علی خلیلی
  • مدیر تصویربرداری: فرزام گل سفیدی و جمال شمس
  • مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی
  • مدیربرنامه ریزی: وحید کاشی
  • دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان
  • دستیار کارگردان: محمد امین سلیمی راد
  • طراح صحنه: نیما حسن نیا
  • طراح لباس: پردیس رافعی
  • منشی صحنه: شیما باقری
  • مدیر تدارکات: محمد علی محمدی

سریال بدل چند قسمت است؟

این مجموعه در ۲۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای به کارگردانی و نویسندگی علیرضا مسعودی (علی مشهدی) ساخته شده است.

 

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال بدل چیست؟ آیا از تماشای سریال‌های طنز ایرانی لذت می‌برید؟ نظرات خود را با بخش سینما و تلویزیون ماندالا مگ و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵. تعداد آرا: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

منبع
تکراتو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x