فیلم و سریال

بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته (نفس بازغی)

به گزارش ماندالا؛ بازیگر نقش تینا در سریال گناه فرشته کسی نیست جز نفس بازغی، دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر. نفس بازغی قبل از حضور در مجموعه گناه فرشته تجربه بازیگری نداشت و این سریال اولین حضور او در برابر دوربین است.

بیوگرافی نفس بازغی

نفس بازغی تنها فرزند مستانه مهاجر و پژمان بازغی است. او متولد سال ۱۳۸۷ است و در حال حاضر ۱۵ سال سن دارد. پدر و مادر نفس بازغی دو سال قبل از یکدیگر جدا شدند، او در مقابل دوربین عکاسان با هردوی آنها دیده می شود و به نوعی پدر و مادرش قبل از اینکه او بازیگر شود ، دخترشان را به دنیای هنر معرفی کرده اند.

پژمان بازغی دو سال قبل گفته بود که دخترش نفس بازیگری را دوست دارد و از اینکه او بازیگر شود ترسی ندارد.

نفس بازغی در سریال گناه فرشته

بعد از جدایی پژمان بازغی و مستانه مهاجر ، این تهیه کننده و کارگردان اعلام کرد که دچار بیماری سرطان شده است. لاغری مفرط مستانه مهاجر نشان از رنج شدید او از این بیماری دارد. در حال حاضر نفس بازغی با مادرش زندگی می کند.

تینا در سریال گناه فرشته کیست؟

نفس بازغی نقش تینا در سریال گناه فرشته را بازی می کند، دختر دردانه خانواده ای ثروتمند که برای خوشبختی این دختر هرکاری می کنند. نفس بازغی نقش دختر شهاب حسینی را در این سریال بازی می کند. در فیلم سینمایی جوجه تیغی به کارگردانی مادرش نیز حضوری کوتاه داشته است.

او چندی قبل با انتشار عکسی از خود در کنار شهاب حسینی گفته بود او را پدر خود می داند. با توجه به نفوذ پدر و مادر نفس بازغی در سینما باید منتظر کارهای بهتر و بزرگتر از این بازیگر نوظهور باشیم.

بیوگرافی نفس بازغی

پژمان بازغی پدر نفس بازغی

پژمان بازغی متولد ۱۹ دی ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی صنایع دانشگاه امیرکبیر می باشد که از ۱۹ سالگی با فیلم «اعتراف» جلوی دوربین رفت و با سریال «مرد هزار چهره» به شهرت رسید. وی در شهر تهران و در یک خانواده لاهیجانی به دنیا آمد، مادرش خانه دار و پدرش بازنشسته نیروی دریایی می باشد.

یک برادر بزرگتر از خود به نام پیام و یک برادر کوچک تر بنام پرهام دارد که هر سه تحصیلکرده دانشگاه امیرکبیر هستند، پیام شیمی و پرهام مهندسی صنایع خوانده است.

بیوگرافی مستانه مهاجر مادر نفس بازغی

مستانه مهاجر متولد ۱۳۵۳ تهران و فارغ التحصیل دانشگاه سوره است. او تدوین را از سال ۱۳۷۲ در سن ۱۹ سالگی در یک شرکت فیلمسازی آغاز کرد و سپس این دوره را در دانشگاه ادامه داد. مستانه مهاجر از سال ۱۳۸۰ به طور مستقل فعالیت خود را با تدوین فیلم سینمایی «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی آغاز کرد.

بیوگرافی نفس بازغی

در سال ۱۳۹۵ برای اولین بار با فیلم اسرافیل به کارگردانی آیدا پهننده و بازی پژمان بازغی تهیه کنندگی را تجربه کرد و پس از آن چندین فیلم دیگر را تهیه کرد.

مهاجر اولین فیلم بلند خود به نام جوجه تیغی را در سال ۱۳۹۸ ساخت که علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی آن را نیز بر عهده داشت و پژمان بازغی یکی از بازیگران آن بود. در ادامه بیوگرافی نفس بازغی در فیلم جوجه تیغی نیز بازی کرده است.

ازدواج و جدایی مستانه مهاجر و پژمان بازغی

مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۴ وقتی ۳۱ ساله بود با پژمان بازغی (متولد سال ۱۳۵۳) ازدواج کرد که ثمره ی این زندگی دختری به نام نفس بود که در سال ۸۷ به دنیا آمد.

نفس بازغی

مهاجر در مصاحبه ای درباره ی نحوه ی آشنایی اش با پژمان بازغی گفته بود: «من عاشق پژمان شدم، ما اولین بار در یک جشنواره سینمایی یکدیگر را دیدیم، دوست مشترکی داشتیم که ما را به هم معرفی کرد که این آشنایی در نهایت در سال ۸۴ منجر به ازدواج شد.»

گفتنی است مستانه مهاجر تدوین‌ گر مشهور سینما، در قسمت اول این برنامه مهمان علی ضیا شد و از مبتلا شدن به سرطان رحم تا جدایی‌ اش از پژمان بازغی صحبت کرده بود.

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا