فیلم و سریال

بیوگرافی کامل بازیگران سریال گناه فرشته + تصاویر

به گزارش ماندالا؛ سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا تولید شده است این کارگردان با سریال های آقازاده و پدر به شهرت رسید. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال گناه فرشته و خلاصه داستان این سریال خواهیم پرداخت.

سریال گناه فرشته چند قسمت است؟

ژانر مجموعه گناه فرشته درام، اجتماعی، هیجان‌انگیز و جنایی می باشد. این مجموعه احتمالا از نیمه دوم آذر ماه ۱۴۰۲ از پلتفرم فیلیمو منتشر شد. تعداد قسمت های این سریال ۱۵ قسمت است.

خلاصه سریال گناه فرشته

داستان این سریال در مورد دختری به نام فرشته است که متهم به قتل مردی است و قرار است در دادگاه محاکمه شود. این قتل مربوط به مردی به نام عشیری است که توسط زن جوان خدمتکار خانه انجام شده و آغاز داستانی پیچیده است. داستان سریال در کل به موضوع فساد و قتل مربوط می شود. اما طبق مقاله ای که کیهان منتشر کرده، داستان سریال گناه یک فرشته درباره قتل های زنجیره ای و کنایه از قتل های زنجیره ای و دروغ های حاشیه ای مربوط به اتوبوس ارمنی است.

این سریال داستانی پر فراز و نشیب دارد و معماهای حل نشده آن در قسمت اول با درام سریال های ایرانی برابری می کند. این سریال رمز و رازهای زیادی دارد و شخصیت های زیادی را در داستان خود گنجانده است. قتل عشیری نیز در شب سالگرد درگذشت مادر حامد رخ می دهد و ارتباط مشکوک مرگ مادر حامد و مرگ عشیری که در سال 1387 اتفاق افتاد، حکایت از ماجرایی پر پیچ و خم دارد که تماشای قسمت های بعدی را جذاب تر می کند.

بازیگران سریال گناه فرشته

در ادامه به معرفی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

شهاب حسینی در گناه فرشته

شهاب حسیی در گناه فرشته

شهاب حسینی بازیگر ایرانی در ۱۴ بهمن ۱۳۵۳ به دنیا آمد. این هنرپیشه بازیگری را از سال ۱۳۷۴ و با تئاتر شروع کرد و بعد از آن در آثار تلویزیونی و سینمایی مختلفی نیز حضور داشت.

او در سال ۱۳۸۷ برای نقش‌آفرینی در فیلم سوپر استار، صاحب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم فجر شد و تا کنون جوایز بین‌المللی معتبری هم چون خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم برلین و جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را در کارنامه هنری خود ثبت کرده‌ است.

لادن مستوفی بازیگر نقش مهشید محتشم در سریال گناه فرشته

مهشید محتشم در سریال گناه فرشته

لادن مستوفی با نام واقعی زهرا مستوفی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون کشورمان است که در تاریخ 20 اسفند 1351 در تنکابن مازندران متولد شد. او دانشجوی انصرافی دانشگاه است و 4 خواهر دارد. لادن مستوفی فرزند سوم خانواده است. لادن مستوفی از 21 سالگی و در سال 1372 بازیگری را از تئاتر شروع کرد و در یکی از اجراهایش در سینما شهر قصه توسط شهرام اسدی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس مورد توجه قرار گرفت.

امیر آقایی در گناه فرشته

امیر آقایی در سریال گناه فرشته

امیر آقایی ، ۱۰ مرداد ۱۳۵۴متولد شد وی علاوه بر بازیگری  به نویسندگی نیز مشغول می باشد. او برای نقش‌آفرینی در فیلم بدون تاریخ، بدون امضاء (۱۳۹۵) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مرد جشنوارهٔ فیلم فجر شد، و برای نقش مکملی که در شنای پروانه (۱۳۹۸) داشت، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

پردیس پور عابدینی

پردیس پورعابدینی در گناه فرشته

پردیس پورعابدینی ۲۲ فروردین ۱۳۸۰ متولد شد. این بازیگر فعالیت خود را با بازی در مجموعهٔ آقازاده (۱۳۹۸–۱۳۹۹) آغاز کرد که برای آن نامزد حافظ شد. او برای بازی در فیلم غریب (۱۴۰۱) برندهٔ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

مهدی سلطانی

مهدی سلطانی در گناه فرشته

مهدی سلطانی بازیگر، کارگردان و مدرس ایرانی در ۱ شهریور ۱۳۵۰ به دنیا آمد. او بازیگری را از سال ۱۳۷۴ با فیلم آخرین بندر شروع کرد و دیده شدنش به سریال مادرانه بر می‌ گردد.

آقای سلطانی استعداد بالای خود در زمینه بازیگری را با سریال‌ های هفت سنگ، کیمیا، پدر، افرا، شهرزاد، آقازاده و بی‌ همگان به خوبی نشان داده . و در اکثر کارهای حامد عنقا به صورت پررنگی دیده شده‌ است.

نقش عماد در سریال گناه فرشته؛ بهروز رضوی

عماد در سریال گناه فرشته

بهروز رضوی نیا در سال ۱۳۲۶ در تهران متولد شد. وی برادر «عاطفه رضوی»، بازیگر و چهره پرداز می باشد. او گوینده آنونس و رادیو می باشد.بهروز رضوی همکاری خود را با رادیو در سال ۱۳۴۷ به عنوان گوینده آغاز کرد و روایت مجموعه مستند ایران را بر عهده داشته او همچنین سراینده ترانه های مشهوری همچون کویر دل و گمشده با صدای مرجان است. رضوی برادر عاطفه رضوی دیگر بازیگر و چهره پرداز ایرانی است.

دختر پژمان بازغی در مجموعه گناه فرشته

دختر پژمان بازغی در سریال گناه فرشته

نفس بازغی دختر پژمان بازغی و مستانه مهاجر است که پیشه پدر و مادرش را در پیش گرفته است. او متولد سال ۱۳۸۷ است و اکنون ۱۵ سال سن دارد. نفس بازغی بازیگر نوجوان سریال گناه فرشته است که نقش تینا را بازی می کند. نفس بازغی قبل از حضور در سریال گناه فرشته تجربه بازیگری نداشت و این اولین حضور او در برابر دوربین است.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x