فیلم و سریال

بیوگرافی ارمیا قاسمی بازیگر نقش ستار در سریال کوبار

به گزارش ماندالا؛ در این مطلب قصد داریم ارمیا قاسمی یا همان بازیگر نقش ستار در سریال کوبار که هم در عرصه هنر و هم مدلینگ فعالیت می کند را به شما معرفی کنیم.

ستار در سریال کوبار کیست؟

ارمیا قاسمی بازیگر ۳۴ ساله کشورمان در سریال کوبار نقش ستار را ایفا کره است و توانسته نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

ارمیا قاسمی در سریال کوبار

بیوگرافی ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی در تاریخ ۲۵ مهر ۱۳۶۸ در شهر تهران به دنیا آمد. این بزایگر مرد جوان ایرانی در رشته بازیگری تحصیل کرده است، اما پیش از آن دانشجوی انصرافی رشته عمران دانشگاه سراسری ساری بوده است.

عکس کودکی ارمیا قاسمی

خانواده ارمیا قاسمی

درمورد خانواده ارمیا قاسمی در این حد می توان گفت که او عضو یک خانواده چهار نفره است و تنها یک برادر بزرگتر به نام ایلیا دارد. عکسی از ارمیا قاسمی و برادرش ایلیا در فضای مجازی و حتی اینستاگرام این بازیگر موجود نیست.

پدر ارمیا قاسمی اهل شهر تهران است و مادرش که متاسفانه در سال ۱۳۹۵ براثر بیماری از دنیا رفت اصالتا کرد بوده و از کلهرها می باشد.

مادر ارمیا قاسمی

همسر ارمیا قاسمی

هیچ اطلاعات تایید شده ای درباره همسر ارمیا قاسمی و عکس او در فضای مجازی موجود نیست و اینطور که پیداست، ارمیا قاسمی مجرد بوده و ازدواج نکرده است.

چگونگی ورود به مدلینگ از زبان ارمیا قاسمی

من رفتم پیشه یکی از دوستان واسه عکاسی عکسامو چند تا شو گذاشتم فیس بوک و دیدم دوستان لطف کردن با عکس ها لایک بالا می گرفت، از چند روز بعدش بهم تو آتلیه ها پیشنهاد می شد واسه عکاسی که بعضی هاشو می رفتم.

قدد ارمیا قاسمی بازیگر ستار در کوبار

قد ارمیا اسمی چقدر است؟

قد این هنرمند ۱۸۷ سانتی متر می باشد.

پیج اینستاگرام ارمیا قاسمی

اینستاگرام ارمیا قاسمی به آدرس ermiya است. ارمیا فعالیت در اینستاگرام را با انتشار عکسی از خوذش در روز دوشنبه ۸ آپریل ۲۰۱۳ مصادف با ۱۹ فروردین سال ۱۳۹۲ آغاز کرد و برای اولین پست او ۷۰۴۳ لایک و ۳۷۵ کامنت ثبت شده است.

نحوه ورود ارمیا قاسمی به مدلینگ

بعد چند وقت هم بهم پیشنهاد کارهای مدلینگ واسه لباس شد که خودم زیاد دوست ندارم این کار حرفه ام باشه. او می گوید که به دلیل درآمد کمی که از مدلینگ درایران به دست می اید به این حرفه علاقه ندارد و دلش نمی خواهد این کار را به عنوان یک شغل ببیند. ارمیا قاسمی از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۲ در شغل عینک فروشی فعالیت داشته ولی به دلیل مسائل ارزی این شغل را نیزادامه نداده است.

این مدل تبلیغاتی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارد کار تبلیغات را هم چنان ادامه دهد یا خیر، عنوان کرد: فعلا قصد ادامه فعالیت در این حوزه را ندارم و ترجیح می‌ دهم وقتم را در حوزه بازیگری صرف کنم.

بازیگر ستار در سریال کوبار

شروع بازیگری ارمیا قاسمی

فعالیت ارمیا قاسمی در دنیای بازیگری با شرکت در سریال “عین شین قاف” به کارگردانی قاسم جعفری و در سن ۲۳ سالگی آغاز شد. اما وی با بازی نقش ستار در سریال کوبار در سال ۱۳۹۶ به شهرت رسید. علاوه بر بازیگری، ارمیا قاسمی از سن ۲۲ سالگی به صورت حرفه‌ای در صنعت مدلینگ نیز فعالیت می‌کند.

آثار ارمیا قاسمی

در ادامه به معرفی فیلم و سریال هایی که این بازیگر در آن ها به ایفای نقش پرداخته است خواهیم پرداخت.

سریال های ارمیا قاسمی

فیلم سینمایی ارمیا قاسمی

  • عین شین قاف، ۱۳۹۳
  • سریال ارمیا قاسمی
  • آسپرین، ۱۳۹۴
  • آمستردام، ۱۴۰۱

سریال تلویزیونی ارمیا قاسمی

ارمیا قاسمی؛ بازیگر ستار در سریال کوبار

ارمیا قاسمی که با حضور در سریال “آسپرین” تبدیل به چهره‌ای شناخته شده شد، در سریال “مرد” که بعدا به کوبار تغییر نام داده بود به کارگردانی فریدون حسن پور در نقش اصلی یعنی معلم روستا بازی کرده است.

او در خصوص فعالیت‌ های خود بیان کرده بود که : در این سریال نقش معلمی را بازی می‌کنم که از سوی آموزش و پرورش استان به یک روستا منتقل می‌ شود. در این بین برای او اتفاقاتی رخ می‌ دهد که پیش برنده قصه سریال است.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳.۸ / ۵. تعداد آرا: ۱۸

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا