فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال زعفرانی + خلاصه داستان

به گزارش ماندالا مگ؛ سریال زعفرانی به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی ایرج محمدی در ژانر اجتماعی، درام و خانوادگی ساخته شده است. این مجموعه برای اولین بار در سال ۱۳۹۵ از شبکه دوم سیما پخش شد، حالا قرار است بار دیگر بر روی انتن شبکه آی فیلم برود.

خلاصه داستان سریال زعفرانی

سریال زعفرانی روایتگر ماجرای یک خانواده ایرانی است. این سریال داستانک های زیادی دارد ولی از نظر ماجراپردازی یک داستان خطی کلی دارد که به سرنوشت یک خانواده می پردازد.

ویژگی داستانی این سریال این است که به مسایل و هنجارهای خوب اجتماعی توجه دارد و قصه ها را در وضع ایجابی روایت می کند. در واقع این سریال شخصیت های منفی ندارد بلکه شخصیت های خاکستری در قصه حضور دارند.

داستان مربوط به خانواده زعفرانی می باشد که ناصر زعفرانی ( مهدی هاشمی) همراه با همسرش نسرین (ستاره اسکندری) محوریت آن هستند آنها در خانه ای با همسایگی عروس و دخترش زندگی می کنند و البته در یک رستوران خانوادگی نیز مشغول به کارند، در ادامه داستان اتفاقات مختلفی برای هر یک از خانواده ها رخ می دهد که خواهیم دید.

بازیگران سریال زعفرانی

در ادامه به معرفی بازیگران این سریال به همراه نقش شان خواهیم پرداخت.

مهدی هاشمی در نقش ناصر زعفرانی

مهدی هاشمی در نقش ناصر زعفرانی

مهدی هاشمی در ۲۵ آذر ۱۳۵۲ در لنگرود گیلان به دنیا آمد، او بازیگر، فیلمنامه نویس سینما و تلویزیون است. هاشمی فارغ التحصیل لیسانس هنرهای نمایشی از دانشگاه تهران است. مهدی هاشمی اولین بار در سال ۱۳۶۳ با بازی در سریال سلطان و شعبان وارد قاب تلویزیون شد.

ستاره اسکندری در نقش نسرین زعفرانی

ستاره اسکندری در نقش نسرین زعفرانی

ستاره اسکندری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. وی متولد ۴ خرداد ۱۳۵۳ است و شهرت او بیشتر به خاطر بازی در سریال های تلویزیونی است که از سال ۱۳۷۳ آغاز شد. به خصوص سریال «نرگس» که بعد از مرگ پوپک گلدره نقش «نرگس» را بازی کرد. او دو بار برای بازی در نمایش های «سادات لرجان مردان تیروز» (۱۳۷۹) و «هوم هاوایی» (۱۳۹۳) برنده جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر فجر شده است.

نرگس محمدی در نقش مینا

نرگس محمدی در نقش مینا در سریال عفرانی

نرگس محمدی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. او دارای یک خواهر و یک برادر دوقلو به نام های سارا و محسن می باشد. خانم محمدی در رشته پرستاری فارغ‌التحصیل شده و به دلیل علاقه به بازیگری، در رشته تحصیلی خود فعالیت نکرد و با استقبال خانواده از هنر، به بازیگری روی آورد.

حدیث میرامینی در نقش شکوفه

حدیث میرامینی در نقش شکوفه در سریال زعفرانی

یکی دیگر از بازیگران سریال زعفرانی حدیث میر امینی در نقش شکوفه می باشد. این بانوی هنرمند در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در شهر تهران به دنیا آمد. او فوق دیپلم در رشته نمایش است. حدیث میرامینی در سن ۱۷ سالگی به عنوان بازیگر در صحنه و روی صفحه نمایش ظاهر شد. در سال ۱۳۸۸ و در سن ۲۱ سالگی، با ایفای نقش در سریال «دلنوازان» شهرت یافت. در حال حاضر، او یک پسر دارد. همچنین حدیث میرامینی با بازی در سریال هفت یکی از آثار کارگردان جوان و موفق کشورمان کیارش اسد زاده کنار بازیگران مطرح سینما به تازگی بسیار خبرساز شده است.

سیدمهرداد ضیایی

بازیگران سریال زعفرانی

سید مهرداد ضیایی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، متولد سال ۱۳۴۷ در اصفهان است. او نویسنده و پژوهشگر است و تاکید می‌کند بازیگری برای او فقط راهی است برای کسب کمی درآمد بیشتر و بیش از ۲۰ سال است در عرصه فرهنگ و هنر فعالیت می‌کند.

در کارنامه کاری سید مهرداد ضیایی بیشتر ایفای نقش مکمل دیده می‌شود که البته خودش از این وضعیت راضی است و می گوید: من بازی ام را از تئاتر شروع کرده ام. برایم نقش اول و دوم بودن اهمیتی ندارد. برایم کیفیت نقش مهم است.

حسام محمودی در نقش محمدرضا

حسام محمودی در سریال زعفرانی

حسام محمودی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که از تئاتر شروع کرد و حالا در قاب تلویزیون می درخشد. متاسفانه حسام محودی نیمه شب روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در سن ۳۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در منزلش دار فانی را وداع گفت.

مهران احمدی در نقش همایون

مهران احمدی در سریال زعفرانی

مهران احمدی متولد ۹ اسفند ۱۳۵۲ در تهران می باشد او در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت.او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته عبدالرضا کاهانی آغاز کرد.

این بازیگر توانمند همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است. احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

هادی کاظمی در نقش ماشالله

هادی کاظمی در سریال زعفرانی

سید هادی کاظمی (زادهٔ ۱۳ آبان ۱۳۵۵) بازیگر اهل میانه است. وی با بازی در سریال محبوب و پرطرفدار شب‌های برره ساختهٔ مهران مدیری به شهرت رسید و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. از دیگر آثار بازیگری او می‌توان به قهوه تلخ، سال‌های دور از خانه، قبلهٔ عالم و علی‌البدل اشاره نمود. او همسر سمانه پاکدل می باشد.

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x