اخبار

ساعت پخش سریال قصه‌ های صندوق از شبکه دو در اسفند 1402

به گزارش ماندالا مگ، سریال «قصه‌های صندوق» با نام اولیه «اثر انگشت»، محصول جدید سیما فیلم است که در هر قسمت آن یک داستان با عنوانی مستقل روایت می‌شود. این مجموعه پنج قسمتی به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر کریمی با پرداختن به موضوع انتخابات تهیه و تولید شده است و هر شب از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز ایرانی هستید، می‌توانید سریال را از شنبه 5 اسفند ماه 1402 از شبکه دو تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال قصه‌ های صندوق، بازیگران و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال قصه‌ های صندوق از شبکه دو

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما، زمان پخش سریال قصه‌ های صندوق 5 اسفند ماه 1402 هر شب ساعت 23:15 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 17:15 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال قصه های صندوق از شبکه دو است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال قصه‌ های صندوق از شبکه دو

خلاصه داستان سریال قصه‌ های صندوق

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال قصه‌ های صندوق از شبکه دو، سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی طنز اجتماعی می‌رویم که هر قسمت آن داستان جداگانه‌ای دارد، اما محور اصلی آن انتخابات است. این سریال محصول سیما فیلم است که با حضور جمعی از بازیگران شناخته شده، تولید شده است.

در خلاصه داستان سریال قصه‌های صندوق آمده است: «بزرگ و کوچیک، پیر و جوون، روستایی و شهری، در روز انتخابات درگیر ماجراهایی شده‌اند که برای حل آنها باید تصمیماتی اساسی بگیرند. تصمیماتی که گاهی برای آن‌ها مشکلاتی را در پی خواهد داشت.»

داستان سریال قصه‌ های صندوق

در یکی از قسمت‌های سریال قصه‌های صندوق که به داستان «شناسنامه» می‌پردازد بازیگرانی همچون سیروس همتی، نیلوفر شهیدی، سیروس میمنت، نفس جافری، محمدقاسم اسماعیلی، امیرکیوان معصومی، پرهام رحمانی، مهدی رحیمی، حمید تنقطار، محمدمهدی جورابلو، بردیا عزیزی و جوادلطفی به ایفای نقش می‌پردازند.

در داستان عروسی این مجموعه، بازیگرانی همچون شهرام شکیبا، آرش نوذری، سلمان فرخنده، سامان غنائمی، سیروس سپهری، حسام خلیل‌نژاد، حمید تنقطار، آرش دهقان، علی‌اکبر حسینی، مسعود منقچی، فرحان سلیم‌خانی، عباس بیگدلی، علیرضا بیات، مرتضی شریف، فرشته آلوسی، بهاره داورزنی، تیمور قادرنیا، نامیران کالنتری، نوید نصیری،‌ مهدی ضیائیان، مهدی رضایی، حسین سید صالحی و تیمور قادرنیا به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان دیگری که در این سریال دیده می‌شود «آزمون» نام دارد. بازیگرانی همچون علی استادی، محمودرضا قدیریان، بهزاد رحیم‌خانی، ساقی زینتی، میثم بهره‌مند، روشان برزگر، فرانک فروزانفر، آرش ماهان، مسعود ابراهیم‌زاده، هما پریسان، ثمین اسدالهی‌زاده، فاطمه نوری، مهدی رحیمی، پردیس شهاب، فرزین رفیع‌زاده، امین شفیعی، مرتضی شریف، سمانه انزابی‌زاده، محمد صادقی و بهنام عمو خلیلی در این قسمت نقش‌آفرینی کردند.

سریال قصه‌ های صندوق چند قسمتی است؟

سریال قصه‌ های صندوق در 5 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی حسین امانی ساخته شده است.

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال قصه‌ های صندوق چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ماندالا مگ در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x