بیوگرافی

بیوگرافی پردیس پورعابدینی | زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی این بازیگر

به گزارش ماندالا مگ، پردیس پورعابدینی از جمله بازیگران زن جوان و خوش آتیه ایرانی محسوب می‌شود که طی سال‌های با آثار خود خوش درخشیده است. در ادامه مقاله پیش‌ رو به سراغ بیوگرافی پردیس پورعابدینی می‌رویم.

پردیس پورعابدینی هنرپیشه اهل ایران متولد سال ۱۳۷۹ است. او بازیگری را از سنین کودکی دوست داشت و در سال ۱۳۹۷ وقتی ۱۸ ساله بود، در کلاس‌های بازیگری مسعود کیمیایی شرکت کرد. سپس تئاتر را نیز آغاز کرد و توانست توجه نسیم ادبی را جلب کند و در تئاتر قصه ظهر جمعه ایفای نقش داشته باشد. بهرنگ توفیقی با دیدن اجراهای این هنرپیشه او را برای نقش راضیه در سریال آقازاده انتخاب می‌کند. بازی در این سریال باعث شهرت خانم پردیس شد. او همچنین برای فیلم غریب توانست برنده سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول زن شود. در ادامه مقاله پیش رو ماندالا مگ با بیوگرافی پردیس پورعابدینی همراه شما هستیم.

اطلاعات شخصی پردیس پورعابدینی

در ادامه توجه شما را به اطلاعات شخصی این بازیگر جوان و مستعد جلب می‌نماییم که می‌توان به یکی از سوالات مهم در ذهن شما نظیر اینکه پردیس پورعابدینی چند سال دارد؟ پاسخ داده شود.

نام و نام خانوادگی  پردیس پورعابدینی (Pardis Pourabedini)
تاریخ تولد  ۲۲ فروردین ۱۳۷۹
محل تولد  تهران
پیشه  بازیگر
سن پردیس پورعابدینی  ۲۴ سال
قد پردیس پورعابدینی  ۱۷۳ سانتی متر
شروع فعالیت  ۱۳۹۸ با نقش راضیه مقدم در سریال آقازاده
تحصیلات  دانشجوی رشته بازیگری در هنگام نگارش این مقاله
دروره بازیگری  ۱۳۹۷ در آموزشگاه مسعود کیمیایی
وضعیت تاهل  مجرد هنگام نگارش این مقاله
صفحه اینستاگرام پردیس پورعابدینی  pardis.pourabedini

زندگی خصوصی پردیس پورعابدینی

در این بخش از مقاله بیوگرافی پردیس پورعابدینی با زندگی شخصی از زمان تولد تا روابط کاری‌ این بازیگر جوان همراه شما مخاطبان محترم ماندالا مگ هستیم‌.

زندگی خصوصی پردیس پورعابدینی

خانم پورعابدینی در بیست‌ودومین روز از ماه فروردین سال ۱۳۷۹ و در اوایل فصل زیبای بهار این سال در تهران به دنیا آمد. پدر پردیس، بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار است و تنها یک خواهر به نام نسیم دارد. او در سن ۱۰ سالگی با تماشای فیلم هامون ساخته زنده‌یاد داریوش مهرجویی عاشق حرفه بازیگری شد. در سال ۱۳۹۷ زمانی که ۱۸ ساله بود، هنرجوی کلاس‌های بازیگری آموزشگاه مسعود کیمیایی شد و در کنار آن فعالیت هنری خود را از تئاتر شروع کرد و تجربه‌های خوبی هم بدست آورد. پردیس در نمایشی برای جشنواره تئاتر دانشجویی ثمر روی صحنه حضور داشت که نسیم ادبی او را برای حضور در نمایش قصه ظهر جمعه انتخاب کرد که در بهار ۱۳۹۸ به اجرا درآمد. او هم اکنون مجرد است و فکر می‌کند ازدواج باید برای فرد اتفاق بیافتد.

 

زندگی شغلی پردیس پورعابدینی

پردیس بازیگری را از تئاتر دانشجویی آغاز نمود و با نمایش قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی، حضور در این عرصه را به صورت حرفه‌ای برای نخستین‌بار تجربه نمود. جالب اینجاست که در یکی از شب‌های اجرای این نمایش بهرنگ توفیقی وی را جهت تست نقش راضیه مقدم (مانلی) برای سریال آقازاده به دفترش دعوت کرد. او پس از چند جلسه صحبت و تست در سال ۱۳۹۸ برای بازی در این نقش در سریال آقازاده انتخاب شد. بازی در این مجموعه تلویزیونی شهرت زیادی را برای پردیس پورعابدینی به ارمغان آورد.

در سریال آقازاده علاوه بر پردیس، بازیگرانی چون امیر آقایی، نیکی کریمی، سینا مهراد، دکتر مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم‌پور، کامبیز دیرباز، لعیا زنگنه، ثریا قاسمی، محمدحسین لطیفی، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، کاوه خداشناس، سعید داخ، مسعود فروتن، سامیه لک، احسان امانی و زنده‌یاد امین تارخ به ایفای نقش پرداختند.

زندگی شغلی پردیس پورعابدینی

بنا به گفته خودش سختی نقش وی در سریال آقازاده اینجا بود که یک مانلی درونی و یک راضیه بیرونی داشت که کمی کار را برایش پیچیده می‌کرد که حامد عنقا و بهرنگ توفیقی برای ارتباط با نقش به پردیس کمک زیادی کردند. این بازیگر پیش‌تر قبل از ایفای نقش در سریال آقازاده تجربه بازی در یک فیلم کوتاه را در کارنامه هنری خود داشت.

سریال های پردیس پورعابدینی در شبکه نمایش خانگی

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، پردیس پورعابدینی حرفه بازیگری در قاب تلویزیون را با سریال آقازاده تجربه نمود. وی پس از بازی ئر این مجموعه تلویزیونی پرمخاطب فعالیت خود را در حوزه سینما ادامه داد تا اینکه برای نقش اصلی سریال گناه فرشته به کارگردانی حامد عنقا انتخاب شد. همکاری مشترک این دونفر پیش‌تر به سریال آقازاده می‌رسد، که نویسندگی آن را حامد عنقا بر عهده داشت.

دومین سریالی که این بازیگر توانست در آن ایفای نقش داشته باشد، کاری دیگر از حامد عنقا به نام گنله فرشته بود. خانم عابدینی در این مجموعه در کنار بازیگرانی همچون شهاب حسینی، بهروز رضوی، دکتر مهدی سلطانی، لادن مستوفی و امیر آقایی  ایفای نقش داشت.

سال/نام سریال/کارگردان /نقش/ شبکه پخش

۱۳۹۸-۱۳۹۹ آقازاده بهرنگ توفیقی راضیه مقدم (مانلی) نمایش خانگی
۱۴۰۲ گناه فرشته حامد عنقا فرشته نمایش خانگی

 

فیلم های پردیس پورعابدینی

همان‌طور که عنوان شد، پردیس پورعابدینی بازیگری جلوی دوربین را پش از سریال آقازاده با بازی در یک فیلم کوتاه تجربه نموده بود. وی پس از بازی در آقازاده به شرت زیادی رسید و بازیگری خود را در حوزه سینما ادامه داد. او در سال ۱۳۹۹ با نقشی کوتاه مقابل دوربین استاد بازیگری خود مسعود کیمیایی برای فیلم خائن‌کشی حاضر شد.

فیلم های پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی در سال ۱۴۰۰ برای نقش اصلی زن فیلم غریزه به کارگردانی سیاوش اسعدی انتخاب شد. در این اثر سینمایی بازیگرانی چون امین حیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، ژاله صامتی، فرهاد شریفی، افشین سنگ چاپ، لادن ژاوه‌وند حضور داشتند. در همان سال پردیس در فیلم دیگری به نام بی‌مادر به کارگردانی سید مرتضی فاطمی نقش‌آفرینی داشت. این اثر سینمایی پس از اکران با نقدهای منفی منتقدان و مخاطبان مواجه شد و نظرات ضد و نقیضی دریافت نمود.

پردیس پورعابدینی در سال ۱۴۰۱ برای فیلم غریب به کارگردانی محمدحسین لطیفی به ایفای نقش پرداخت که بازی در این اثر، برایش سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را به ارمغان آورد. این فیلم روایتی از زندگی شهید محمد بروجردی است که در آن بازیگرانی چون بابک حمیدیان، رحیم نوروزی، مرحوم حسام محمودی، فرهاد قائمیان و مهران احمدی حضور داشتند.

 

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

سال/نام فیلم /کارگردان

۱۳۹۹ خائن‌کشی مسعود کیمیایی
۱۴۰۰ غریزه سیاوش اسدی
۱۴۰۰ بی‌مادر سید مرتضی فاطمی
۱۴۰۱ غریب محمدحسین لطیفی

 

تئاترهای پردیس پورعابدینی

همان‌طور که در مطالب بالا اشاره شد، پردیس بازیگری در عرصه تئاتر را با نمایش‌های دانشجویی آغاز کرد. سال ۱۳۹۸ در تئاتر دانشجویی ثمر روی توسط نسیم ادبی برای نمایش قصه ظهر جمعه انتخاب شد. در ادامه این مقاله به بررسی کارنامه هنری پردیس پورعابدینی در حوزه نمایش می‌پردازیم.

تئاترهای پردیس پورعابدینی

سال/ نام نمایش/ کارگردان/ محل اجرا

۱۳۹۷ شاید برای شما هم اتفاق بیافتد مریم ‌برزگر عمارت ‌نوفل‌لوشاتو
۱۳۹۸ قصه ظهر جمعه نسیم ادبی عمارت ‌نوفل‌لوشاتو
۱۳۹۸ قصه ظهر جمعه نسیم ادبی پردیس سپند-سالن شماره ۲

با عکسی از پردیس پورعابدینی در نمایش شاید برای شما هم اتفاق بیافتد  این بخش از مقاله را به اتمام می‌رسانیم.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

جوایز و افتخارات پردیس پورعابدینی

در این بخش از مقاله بیوگرافی پردیس پورعابدینی به معرفی بررسی افتخارات و جوایز این بازیگر می‌پردازیم.

جوایز و افتخارات پردیس پورعابدینی

سال/ عنوان / جشنواره

۱۳۹۹ کاندید جایزه بهترین بازیگر زن در سریال تلویزیونی درام برای آقازاده جشن حافظ
۱۴۰۱ برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم غریب چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر

شایعات و حواشی پردیس پورعابدینی

به‌ طور کلی امروزه چه در ایران یا جهان همواره بازیگران و چهره‌های مشهور در معرض حواشی مختلفی خواه کذب یا درست مواجه بوده‌اند، که بازیگر جوانی چون پردیس پورعابدینی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

شایعه ازدواج

از داغ‌ترین شایعات درباره این بازیگر می‌توان به عکس همسر پردیس پورعابدینی اشاره کرد که مدتی در رسانه‌های زرد و شبکه‌های اجتماعی مطرح بود. همان‌طور که در مطالب بالا عنوان شد این بازیگر جوان تاکنون ازدواج نکرده و در دوران مجردی به سر می‌برد.

بی توجهی پژمان جمشیدی

یکی از حواشی داغ درباره این بازیگر تیتر بی توجهی عجیب پژمان جمشیدی به پردیس پور عابدینی در مراسم اکران فیلم بی مادر در پردیس سینمایی شمیران بود، که واکنش‌های زیادی را به دنبال داشت. در پی این مراسم شایعات عجیبی درباره اختلاف این بازیگر با پژمان جمشیدی مطرح شد که جملگی اخباری کذب بود.

پردیس پورعابدینی در کنار پژمان جمشیدی

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x