اخبار

تاریخ اکران دقیق فیلم M3GAN 2.0 اعلام شد

به گزارش ماندالا مگ، یکی از عجیب‌ترین فیلم‌های ترسناک سال ۲۰۲۲ میلادی که با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد، دنباله‌ای تحت عنوان M3GAN 2.0 را دریافت خواهد کرد.

با محبوبیت بیش از پیش ژانر وحشت در طی سال‌های اخیر سازندگان هالیوودی دست به کار شده تا از ایده‌های جدید و نابی برای القای حس ترس به مخاطب بهره بگیرند. رویکردی که بلوم‌هاوس پروداکشنز را مجاب کرد تا در طی همکاری با جرارد جانستون ساخت فیلمی تحت عنوان M3GAN (مگان) را به تهیه‌کنندگی پدر سینمای وحشت مدرن یعنی جیمز وان آغاز نماید. اثری که روایت متفاوتی که از مقوله هوش مصنوعی ارائه می‌داد، با استقبال قابل توجهی از سوی مخاطبین روبرو شد و با تنها ۱۲ میلیون دلار بودجه، فروشی ۱۸۱ میلیون دلاری را به ثبت رساند.

موفقیتی که کمپانی‌های فیلم‌سازی را مثل همیشه مجاب خواهد کرد تا به سراغ ساخت دنباله‌های متعددی رفته و این بار تولید M3GAN 2.0 در دستور کار قرار گرفته است. دنباله مورد انتظاری که تاریخ اکران آن دستخوش تغییر شده و از ۱۶ می ۲۰۲۵ به ۲۷ ژوئن همان سال (۶ تیر ۱۴۰۴) موکول شده است. تاریخ اکران جدید سبب خواهد شد تا ۱ هفته پس از فیلم ۲۸Years Later (بیست و هشت سال بعد) به سینماهای جهان وارد شود و رقابتی میان فیلم‌های ترسناکی در بگیرد که هر یک از ایده متفاوتی برای ترساندن مخاطبینشان بهره گرفته‌اند. رقیب دیگر به فیلم بدون عنوان برد پیت مربوط می‌شود که روایتی در ژانر ریسینگ را به ارمغان خواهد آورد.

علی‌رغم این که شاهد بازگشت ربات باهوش و مرگبار فیلم نخست خواهیم بود اما اطلاعات چندانی از M3GAN 2.0 در دسترس نبوده و انتظار می‌رود که طی ماه‌های پیش رو با آغاز کمپین تبلیغاتی، بلوم‌هاوس پروداکشنز اطلاعاتی را با مخاطبینش به اشتراک بگذارد.

منبع: کولایدر

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x