اخبار

زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی در ماه رمضان 1403

به گزارش ماندالا مگ، برنامه‌ی پرطرفدار «زندگی پس از زندگی» به کارگردانی و اجرای عباس مورون درباره مرگ و عالم ماوراء است و به تجربه‌های نزدیک به مرگ می‌پردازد. اولین فصل این برنامه در سال 1399 پخش شد و با توجه به استقبال بسیار خوب بینندگان تلویزیون، تولید آن ادامه پیدا کرد. این برنامه در ماه مبارک رمضان امسال نیز مانند چند سال گذشته قبل از افطار روی آنتن می‌رود.

اگر از علاقه‌مندان برنامه‌های مذهبی هستید، می‌توانید فصل جدید برنامه زندگی پس از زندگی را از دوشنبه 21 اسفند ماه سال 1402، از شبکه چهار تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی و جزئیات این برنامه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار سیما زمان پخش زندگی پس از زندگی 1403 در شب‌های ماه مبارک رمضان حوالی ساعت 17:00 است. روز بعد در ساعت‌های ۱:۰۰ بامداد و ۱۲:۱۵ ظهر  ساعت تکرار زندگی پس از زندگی 1403 از شبکه چهار است. (ساعت بازپخش برنامه زندگی پس از زندگی قطعی نیست و ممکن است تغییر کند.)

زمان پخش زندگی پس از زندگی 1403

زندگی پس از زندگی روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند. در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان، بینندگان شاهد روایت‌های شگفت انگیز تجربه‌گران مرگ تقریبی از عالم غیب خواهند بود.

هر فصل از برنامه زندگی پس از زندگی در 33 قسمت 90 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

عباس موزون تهیه کننده و مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت: «مدت زمان هر برنامه امسال ۸۰ دقیقه است و از حوالی ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود.»

تهیه‌کننده این برنامه با اشاره به چالش‌ها و سختی‌های تولید این برنامه اظهار کرد: «زندگی پس از زندگی» برنامه‌ای است که با دست خالی و بودجه‌ای که زیاد نیست آمارهای شگفت‌انگیزی از نظر رضایت‌مندی و میزان مخاطب دارد که رکوردشکن بوده است.»

موزون با اشاره به حواشی‌ که برنامه را درگیر کرده است، عنوان کرد: «چندی پیش گفته بودند که عباس موزون استعفا داده است و یا حواشی دیگری برای برنامه ساختند. با هر روشی می‌خواهند مخاطب برنامه را دور کنند و من از این رفتارهای غیررحمانی گلایه دارم.»

کارگردان و مجری «زندگی پس از زندگی» افزود: «برنامه نه تنها در زمان خود پخش می‌شود بلکه امسال یک قسمت اضافه هم تولید کرده‌ایم و یک روز هم پیشواز می‌رویم، به این ترتیب یک روز قبل از ماه رمضان یعنی دوشنبه ۲۱ اسفند شروع پخش برنامه خواهد بود.»

 

موضوع برنامه زندگی پس از زندگی چیست؟

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

برنامه زندگی پس از زندگی چند قسمتی است؟

هر فصل از برنامه زندگی پس از زندگی در 33 قسمت 90 دقیقه‌ای به تهیه کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است.

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ماندالا مگ در میان بگذارید.

 

منبع: تکراتو

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x