اخبار

ساخت اسپین‌آف انیمیشن Hotel Transylvania تایید شد + عکس

یکی از مجموعه انیمیشن‌های محبوب ۲ دهه اخیر سینمای هالیوود را می‌توان به Hotel Transylvania (هتل ترانسیلوانیا) نسبت داد که آخرین‌بار در سال ۲۰۲۲ میلادی با Hotel Transylvania: Transformania به استقبال طرفدارانش آمد و برای همیشه به کار خود پایان داد. در شرایطی که طرفدارانش تصورش را هم نمی‌کردند اما کمپانی نتفلیکس وارد میدان شده تا اسپین‌آفی از این فرنچایز را در قامت مجموعه‌ای تلویزیونی تولید نماید که نخستین تصویر از آن منتشر شده است.

این اسپین‌آف مورد انتظار Motel Transylvania نام دارد که جزوی از آثار این غول سرویس استریم برای سال میلادی آینده خواهد بود. اثری که در ادامه می‌توایند تصویر آن را مشاهده نمایید که دراکولا و دخترش به نام میویس را به معرض نمایش گذاشته است.

ساخت اسپین‌آف انیمیشن Hotel Transylvania

در حال حاضر اطلاعاتی از این مجموعه در دسترس نبوده و تنها می‌دانیم که احتمالاً پس از وقایع انیمیشن چهارم به نام Hotel Transylvania 4: Transformania جریان خواهد داشت. زمانی که پدر و دختر به کالیفرنیا رفته تا یک متل کوچک را سازماندهی نمایند؛ مکانی که می‌تواند اقامتگاه جدیدی برای موجودات ماورایی و انسان‌ها باشد و به وقایعی جذاب و کمدی ختم خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید که نتفلیکس چه برنامه‌هایی برای انیمیشن سریالی Motel Transylvania خواهد داشت.

منبع: کامیک‌بوک

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x