اخبار

نسخه فرعی از فیلم مگان M3GAN ساخته می‌شود + تاریخ اکران

به گزارش ماندالا مگ، فیلم Soulm8te اثری تازه معرفی شده از کمپانی بلوم‌هاوس به شمار می‌رود که نسخه‌ای فرعی از فیلم ترسناک M3GAN است و قرار است در سال ۲۰۲۶ میلادی به روی پرده سینماها بیاید. کمپانی بلوم‌هاوس همچنین جزئیاتی از خط داستانی این اثر سینمایی را نیز ارائه کرده است.

فیلم علمی تخیلی و ترسناک «مگان» به تهیه‌کنندگی جیمز وان بود و داستان عروسکی هوش مصنوعی را روایت می‌کرد که به خودآگاهی دست پیدا می‌کند و نسبت به هر کسی که رابطه او با همدم انسانی‌اش را به هم بزند، رفتاری پرخاشگرانه دارد. مدتی کوتاه پس از موفقیت این اثر سینمایی، ساخت فیلم M3GAN 2.0 اعلام شد که آکلا کوپر قرار است بار دیگر فیلم‌نامه آن را بنویسد و آلیسون ویلیامز و وایولت مک‌گرو نیز بار دیگر نقش‌های خودشان را بازی می‌کنند.

حالا بر اساس گزارش‌های تازه منتشر شده، دنیای «مگان» قرار است بسیار گسترده‌تر شود چراکه نسخه‌ای فرعی از آن تحت عنوان Soulm8te در حال توسعه است و برای اکران در تاریخ ۲ ژانویه سال ۲۰۲۶ میلادی برنامه‌ریزی شده است. این اثر نسخه فرعی به کارگردانی کیت دولان خواهد بود که فیلم‌نامه فیلم نوشته رافائل جردن را بازنویسی نیز کرده است.

فیلم اول «مگان» در همان ماه ژانویه در سال ۲۰۲۳ میلادی اکران شد و توانست به فروش ۱۸۱ میلیون دلاری و با بودجه ۱۲ میلیون دلاری دست پیدا کند. فیلم دوم نیز قرار است در تاریخ ۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۵ میلادی به روی پرده سینماها بیاید.

منبع: screenrant

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x