فیلم و سریال

همه چیز درباره فیلم سینمایی پایتخت 7 + زمان پخش

به گزارش ماندالا مگ؛ طبق آخرین اخبار در سال 1403 سینمایی پایتخت پخش خواهد شد و پس از آن پایتخت 7 کلید خواهد خورد. در ادامه به معرفی بازیگران پایتخت 7 و زمان پخش آن خواهیم پرداخت.

پایتخت 7 کی شروع می شود؟

فصل هفتم سریال طنز پایتخت که در هر فصل، یک ماجرا و داستان متفاوت در زندگی خانواده‌ی معمولی و اطرافیانش را نمایش می‌دهد، قرار است نوروز 1403 از شبکه یک سیما پخش شود. طبق تصمیمات گرفته شده، نسخه سینمایی این مجموعه محبوب تلویزیونی به زودی و برای پخش در نوروز 1403 تولید خواهد شد.

 سینمایی پایتخت کی پخش خواهد می شود؟

مدت زمان نسخه سینمایی پایتخت 100 دقیقه است اما تا کنون زمان پخش مشخص نشده که چه روزی از نوروز خواهد بود.

بازیگران پایتخت 7

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، بهرام افشاری از بازیگران اصلی پایتخت هستند. گفته می شود در نسخه سینمایی پایتخت بازیگران اصلی حضور دارند.

ریما رامین فر بازیگر نقش هما سعادت

بازیگران پایتخت 7

ریما رامین فر تحصیلکرده لیسانس کارگردانی تئاتری، متولد ۵ فروردین ۱۳۴۹ در تهران است که با نوشتن فیلمنامه کار خود را شروع کرد تا اینکه سال ۸۰ وارد سینما شد. او با امیر آقایی ازدواج کرده و یک پسر دارد.

محسن تنابنده بازیگر نقش نقی معمولی

نقی معمولی در سریال پایتخت 7

یکی دیگر از بازیگران پایتخت 7 که طرفداران زیادی دارد نقی معمولی است. محسن تنابنده، تحصیلکرده لیسانس بازیگری، متولد ۲۶ فروردین ۱۳۵۴ در تهران است که از سال ۸۴ با نوشتن فیلمنامه شروع کرد تا اینکه سال ۸۷ جلوی دوربین رفت. این بازیگر توانمند ازدواج کرده و یک پسر دارد.

نسرین نصرتی بازیگر نقش فهیمه

بازیگران سریال پایتخت 7

نسرین نصرتی دانشجوی انصرافی رشته پارچه و لباس، متولد ۲۷ مرداد ۱۳۵۵ در تهران است که از سال ۱۳۸۰ با منشی گری و بازیگر در تئاتر کار خود را آغاز کرد. ایشان از سال ۱۳۹۰ جلوی دوربین رفت و ثمره ازدواجش یک دختر است.

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطور عامل

ارسطو در سریال پایتخت 7

احمد مهرانفر تحصیلکرده فوق لیسانس کارگردانی، متولد ۱۰ خرداد ۱۳۵۴ در کاشان است که از سال ۸۷ تئاتر را شروع کرد و از سال ۱۳۸۱ جلوی دوربین است. ازدواج کرده و متاهل می باشد.

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود فریبا

مهران احمدی در پایتخت 7

مهران احمدی تحصیلکرده لیسانس نمایش، متولد ۱ اسفند ۱۳۵۲ در تهران است، که فعالیتش را از سال ۷۳ با تئاتر و از سال ۷۶ که ۲۴ ساله بود از جلوی دوربین شروع کرد. ازدواج کرده و یک دختر نوجوان دارد.

هومن حاجی ‌عبداللهی بازیگر نقش رحمت‌

هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی دانشجوی انصرافی تئاتر، متولد ۲۳ تیر ۱۳۵۴ در تهران است که از سال ۷۴ با تئاتر شروع کرد تا اینکه سال ۷۳ وارد اجرا در رادیو شد. از سال ۸۴ در جلوی دوربین است و ثمره ازدواجش یک پسر می باشد.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x