فیلم و سریال

همه چیز درباره رئالیتی شو سرگیجه + داستان + زمان پخش 

به گزارش ماندالا مگ، رئالیتی شو سرگیجه، کاملا برنامه گیج کننده و عجیبی است. سازندگان این برنامه اعلام کرده اند که این برنامه ساخته ذهن مریض است و شما در هر قسمت سوپرایز خواهید شد.

محمد حاتمی کارگردانی اون رو به عهده داره. مهدی مستوفی و محسن فراهانی هم تهیه کننده های سرگیجه هستند.

داستان رئالیتی شو سرگیجه

داستان رئالیتی شو سرگیجه، اینگونه است که تمام بازیگران به یکدیگر حکم می کنند و هر کس که محکوم شود، باید از چالش ها پیروی کند و آن را به صورت کامل انجام دهد. این چالش ها ممکن است در استودیو یا خارج از استودیو انجام شود.

همانطور که در ابتدای این برنامه گفته شده است، بازیگران این برنامه پشیمان خواهند شد و چالش های نفس گیری در انتظار آن ها می باشد. بنابراین انتظار یک برنامه کاملا هیجان انگیز را داشته باشید.

زمان پخش رئالیتی شو سرگیجه

رئالیتی شو سرگیجه که با همکاری فیلیمو و ویستا مدیا ساخته شده است. از ۲۹ خرداد شروع به پخش شده است. این برنامه هیجان انگیز هر سه شنبه ساعت ۸ صبح از فیلیمو پخش می شود.

معرفی بازیگران قسمت اول رئالیتی شو سرگیجه

تمام کسانی که در این برنامه شرکت می کنند، در هر قسمت متفاوت خواهند بود. در این بخش به معذفی بازیگران قسمت اول برنامه رئالیتی شو سرگیجه می پردازیم.

  • حسین رفیعی
  • سیدجواد هاشمی
  • نیما شاهرخ‌شاهی
  • میثم درویشان پور

حسین رفیعی

حسین رفیعی

حسین رفیعی در سال ۱۳۴۸ متولد شده است. این بازیگر، کار مجریگری را هم از تلویزیون انجام می دهد. دلیل شهرت او بازی در برنامه تلویزیونی نیمرخ در نقش فَ‌فَ می باشد.

شروع فعالیت هنری حسین رفیعی از سال ۱۳۷۲ با برنامه ۳۹ است. در ادامه فیلم های سینمایی مثل سفر به چزابه، شیر و عسل، کمکم کن بازی کرد.

سیدجواد هاشمی

سیدجواد هاشمی

سیدجواد هاشمی پوراصل متولد ۱۳۴۴ در ۲۷ دی ماه می باشد. اصالت وی برای تالش است و در تهران به دنیا آمد. او تحصیلاتش را در رشتهٔ کارگردانی در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ التحصیل شد.

شروع کار جدی هاشمی از سال ۱۳۸۵ با بازی در حج ابراهیم حج عاشورا آغاز شد. او هم مانند سایر بازیگران فعالیت خود را از تئاتر آغاز کرده است.

نیما شاهرخ‌شاهی

نیما شاهرخ‌شاهی

نیما شاهرخ شاهی متولد سال ۱۳۶۰ در ۱۷ مرداد ماه است. رشته تحصلیل او معماری می باشد که به گفته خودش به مدت ۷ سال در آن رشته کار کرده است.

درواقع این بازیگر به همراه دوست خود برای تست رفته بود که در تسنت بازیگری قبول شد و برای مدتی به صورت حرفه ای در این حوزه کار کرد. خواهر او در سوئد زندگی می کند.

همچنین تا به حال خبری از تازدواج او به گوش کسی نرسیده است و در حال حاضر یک کافی شاپ دارد که در محله ولنجک قرار دارد.

میثم درویشان پور

میثم درویشان پور

میثم درویشان پور متولد ۲۹ فروردین ۱۳۶۲ در قزوین، کمدین و بازیگر است. وی در قسمت اول  رئالیتی شو سرگیجه بازی می کند.

فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران می باشد که فعالیت هنری خود را با موسیقی شروع کرد سپس با حضور در برنامه خنداننده شو و کسب رتبه اول به شدت مورد توجه قرار گرفت.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x