اخبار

عکس جدید از فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 منتشر شد

به گزارش ماندالا، در تازه‌ترین تصاویر منتشر شده از فیلم ترسناک Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 شاهد حضور شخصیت‌های جدیدی هستیم.

ریس فریک-واترفیلد با نویسندگی و کارگردانی فیلم اسلشر و ترسناک Winnie the Pooh: Blood and Honey (وینی پو: خون و عسل) در سال ۲۰۲۳ میلادی، موج جدیدی را در سینما به راه انداخت که به سبب آن شخصیت‌های کارتونی نمادینی نظیر وینی پو، میکی ماوس، سیندرلا و بامبی وارد ماجراجویی‌های خونین و وحشتناکی شده که با واکنش‌های متفاوتی از سوی سینماگران مواجه گشته‌اند. اثری که تنها با ۱۰۰ هزار دلار بودجه تهیه شد و فروشی بالغ بر ۴.۲ میلیون دلار را کسب نمود تا راه برای ساخت دنباله آن مهیا شود.

این دنباله که تحت عنوان Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 شناخته می‌شود، روایت‌گر دوران جوانی کریستوفر رابین بوده که مشغله‌های روزانه سبب گشته تا وینی پو و پیگلت را به حال خودشان رها کند. موضوعی که با گذشت زمان خشم و نفرت آن‌ها را برانگیخته و به همین سبب نیز برای پیدا کردن غذا و انتقام از کریستوفر رابین، کشتار مرگباری را به راه می‌اندازند.

حال امروز تصاویری از این فیلم ترسناک منتشر شده که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

عکس جدید از فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 منتشر شدعکس جدید از فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 منتشر شد

فیلم Winnie-the-Pooh: Blood and Honey 2 با حضور بازیگرانی نظیر اسکات چمبرز، رایان اولیوا و مارکوس مسی برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) برنامه ریزی شده است.

منبع: کامیک‌بوک

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x