اخبار

پوستر جدید لایو اکشن Avatar: The Last Airbender توسط نتفلیکس منتشر شد

به گزارش ماندالا مگ، در فاصله یک ماه مانده به پخش لایو اکشن مورد انتظار Avatar: The Last Airbender شاهد انتشار پوستر جدیدی از سوی کمپانی نتفلیکس هستیم.

پس از سال‌ها انتظار تنها یک ماه به زمان پخش سریال لایو اکشن و مورد انتظار Avatar: The Last Airbender (آواتار: آخرین بادافزار) زمان باقی مانده است. ساخته پرهزینه و بزرگ کمپانی نتفلیکس که اقتباسی از انیمیشنی با همین عنوان به شمار رفته و از بازیگرانی نظیر گوردون کورمیر، دالاس لیو و گیاوندیو تاربل بهره برده که روایت‌گر ماجراجویی‌های جذاب و هیجان‌انگیزی هستند.

حال امروز پوستر جدیدی از این بازسازی منتشر شده که شخصیت‌ آنگ، دوستان و دشمنانش را به معرض نمایش گذاشته است. تصویری که در ادامه می‌توانید مشاهده نمایید.

پوستر جدیدی از لایو اکشن avatar the last airbender منتشر شد

این لایو اکشن روایت‌گر ماجراجویی‌های پسری به نام آنگ می‌باشد که از توانایی کنترل هوا در دنیایی جنگ‌زده بهره می‌برد. دنیایی که در آن ۴ عنصر آب، خاک، هوا و آتش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و مسبب جنگی خانمان‌سوز میان مردم این سرزمین شده است.

فصل نخست مجموعه تلویزیونی Avatar: The Last Airbender در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) از طریق سرویس استریم نتفلیکس در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

منبع: کامیک‌بوک

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x