اخبار

ساخت فیلم Jurassic World 4 تایید شد

به نظر می‌رسد که دایناسورهای دوست داشتنی قصد بازنشستگی نداشته و با فیلم Jurassic World 4 باری دیگر به سینماها هجوم خواهند آورد. با ماندالا مگ همراه باشید.

مجموعه فیلم‌های ژوراسیک را می‌توان به عنوان محبوب‌ترین فرنچایز مرتبط با دایناسورها در تاریخ سینمای هالیوود به شمار آورد که نخستین‌بار در سال ۱۹۹۳ توسط استیون اسپیلبرگ کارگردانی شده و مخاطبین خود را حسابی به وجد آوردند. پس از احیای این مجموعه با نام دنیای ژوراسیک نیز آخرین‌بار در سال ۲۰۲۲ شاهد اکران Jurassic World Dominion با نقش آفرینی کریس پرت و برایس دالاس هاوارد بودیم که به فروشی بالغ بر ۱ میلیارد دلار دست یافت.

علی‌رغم این که تصور می‌شد دایناسورهای دوست داشتنی سینما پس از پایان ۳ گانه دنیای ژوراسیک وارد استراحتی طولانی مدت خواهند شد اما خبرگزاری هالیوود ریپورتر گزارشی را منتشر کرده که خبر از ساخت Jurassic World 4 به فیلم‌نامه‌نویسی دیوید کوپ می‌دهد.

طبق این گزارش پس از ۶۵ میلیون سال شاهد عصر ژوراسیک کاملاً جدید و نوینی خواهیم بود که در بستری از خط داستانی تازه به تصویر کشیده خواهد شد. بدین منظور نیز باید شاهد حضور بازیگران جدیدی باشیم که وقایع متفاوتی را در کنار دایناسورها رقم بزنند؛ آن هم در دنباله‌ای که توسط استیون اسپیلبرگ، کریس پرت و فرانک مارشال تهیه‌کنندگی خواهد شد.

هالیوود ریپورتر در ادامه توضیح داده که این دنباله که فعلاً با عنوان Jurassic World 4 شناخته می‌شود، هیچ ارتباطی با فیلم‌های قبلی و شخصیت‌های ایفا شده توسط کریس پرت و برایس دالاس هاوارد نداشته و کمپانی یونیورسال پیکچرز موفق شده تا پروسه آن را تا به امروز مخفی نگه دارد؛ تا حدی که می‌تواند آن را برای اکران در سال میلادی ۲۰۲۵ برنامه ریزی نماید.

باید تا اعلامیه رسمی از سوی کمپانی یونیورسال پیکچرز صبر کرد و دید که چه برنامه‌ای برای گسترش عصر جدیدی از دنیای ژوراسیک خواهند داشت.

منبع: کامیک‌بوک / گیمفا

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x