اخبار

تاریخ دقیق اکران انیمیشن داستان اسباب بازی Toy Story 5 اعلام شد

به گزارش ماندالا مگ، یکی از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ مدیوم انیمیشن به ساخته‌های خاطره انگیز استودیو پیکسار یعنی داستان اسباب‌بازی مربوط می‌شود که تا حد ممکن کیفیت خود را در تمام طول سال‌های گذشته حفظ کرده و وقایعی جذاب، به یاد ماندنی و احساسی را برای مخاطبینش به ارمغان آورده که اساساً به عنوان یکی از نمادهای دنیای انیمیشن در تمام طول تاریخ سینما شناخته شده است. در راستای اعلام برنامه‌های آینده کمپانی دیزنی، از تاریخ اکران انیمیشن مورد انتظار Toy Story 5 ساخته استودیو پیکسار رونمایی شده است.

در حالی که اسپین‌آف این فرنچایز به نام Lightyear (لایت‌یر) در سال ۲۰۲۲ میلادی اکران شد و استقبال چندانی از آن صورت نگرفت اما استودیو پیکسار دست به کار شده و تولید انیمیشن Toy Story 5 را در دستور کار خود قرار داده تا باری دیگر با وودی و باز همراه شده و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی را تجربه نماییم. آخرین‌بار با انیمیشن Toy Story 4 در سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد دنیای منحصر به فرد اسباب بازی‌ها بودیم که به فروش ۱ میلیاردی دست پیدا کرد و در جریان برگزاری نود و دومین دوره جوایز اسکار دستاوردهای ارزشمندی را رقم زد.

حال به لطف اعلام برنامه‌های آتی کمپانی دیزنی، از زمان اکران Toy Story 5 رونمایی شده و پنجمین انیمیشن از فرنچایز داستان اسباب بازی‌ها برای اکران در تاریخ ۱۹ ژوئن ۲۰۲۶ (۲۹ خرداد ۱۴۰۵) برنامه ریزی شده است. دنباله‌ای که باری دیگر میزبان حضور صداپیشگان دوست داشتنی و فراموش نشدنی این مجموعه به نام‌های تام هنکس و تیم آلن خواهد بود.

منبع: هالیوود ریپورتر

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x