فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال رستگاری + خلاصه داستان

به گزارش ماندالا مگ؛ سریال رستگاری که در ماه رمضان پخش خواهد شد بـه تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود ده‌نمکی اسـت. پیش‌تولید این سریال برای ایام ماه مبارک رمضان 1402 آغاز شده اسـت. در این سریال اجتماعی و خانوادگی بیش از 100 بازیگر بـه ایفای نقش پرداخته‌اند. پیش‌تر نام محمود پاک‌نیت بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، علیرضا استادی و حمیدرضا هدایتی بعنوان گروه بازیگران این سریال اعلام شده بودند. در ادامه به معرفی بازیگران سریال رستگاری می پردازیم.

خلاصه داستان سریال رستگاری

داستان این سریال ماورایی درباره شیطان، فرشته، برزخ و از این قبیل موضوعات اسـت. این‌ها جزو واژه‌هایي اند کـه هر مخاطبی با شنیدن آن به فکر فرو می رود و حس کنجکاوی‌اش برانگیخته خواهد شد. چرا کـه مردم علاقه ‌مندند بیشتر درباره آن بدانند. به همین خاطر مرکز سیمافیلم سریال جدیدی در گونه ماورایی تولید کرده کـه سکانداری آن بـه عهده مسعود ده‌نمکی می باشد.

سریال رستگاری چند قسمت است؟

این مجموعه ۳۰ قسمتی «رستگاری» بـه نویسندگی حسن وارسته در مرکز سیمافیلم تهیه شده اسـت.

زمان پخش سریال رستگاری

سریال رستگاری قرار اسـت در ایام ماه مبارک رمضان 1402 روی آنتن رسانه ملی برود. آخرین اثر تلویزیونی ده‌نمکی سریال «آزادی مشروط» با محوریت تلاش گروه‌های جهادی در ایام کرونا بود کـه در زمان پخش خود درسال گذشته نتوانست رضایت مخاطبان رابه همراه داشته باشد.

بیوگرافی بازیگران رستگاری

حمیدرضا هدایتی، علیرضا استادی، رامین راستاد، مهدی سلوکی، رامبد شکرآبی، کاوه سماک‌باشی، افشین سنگ‌چاپ، حسن اسدی، محمدرضا رهبری، نفیسه روشن، پوراندخت مهیمن، سولماز حصاری و بسیاری بازیگران دیگر بازیگران این سریال هستند. یکی از نکات قابل تامل این اسـت کـه ده‌نمکی برای ساخت این سریال سراغ چهره‌های جدید رفته کـه قبلا فقط ایفای نقش‌هاي کوتاه داشتند.

محود پاک نیت در نقش حافظ

حافظ سریال رستگاری

محمود پاک نیت بازیگر پیشکسوت و شناخته شده کشورمان در تاریخ دهم دی ماه سال 1331 در کازرون متولد شد و یکی از بازیگران شیرازی سینما و تلویزیون بشمار می رود. بدلیل اقتضای شغلی پدر محمود پاک نیت، آن زمان خانواده شان به کازرون نقل مکان کرده بودند که آقای بازیگر هم در همان جا متولد شد.

حمید رضا هدایتی

حمید رضا هدایتی در سریال رستگاری

از دیگر بازیگران سریال رستگای حمیدرضا هدایتی است. وی بازیگر ایرانی و گزارشگر، مستندساز و بازیگر نمایش هاي رادیویی در یکی از محلات قدیم تهران بنام عین الدوله بـه دنیا آمده ودر زمینه بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد. آقای هدایتی بجز بازی در تهیه گزارش و گفت وگوهای برنامه مجله تئاتر نیز فعالیت دارد.

پورانداخت مهیمن

پورانداخت مهیمن در سریال رستگاران

پوراندخت مهیمن متولد 15 فروردین 1331 در اصفهان بوده و بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد درسال 1355 با همكارش در اداره تئاتر ازدواج کرد ودر سال 1356 صاحب یک فرزندبه نام طوفان شد. ایشان در رشته هنر تحصیل کرده اسـت و مدرک دانشگاهی خودرا تا مقطع فوق دیپلم از دانشگاه هنر اخذ نموده اسـت.

مهدی سلوکی

مهدی سلوکی در سریال رستگاران

یکی دیگر از بازیگران سریال رستگاری مهدی سلوکی می باشد. مهدی سلوکی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 خرداد 1361 در اصفهان اسـت. پدرش سرهنگ نیروی هوایی اهل تهران و مادرش اصالت اراکی دارد. سلوکی تنها یک برادر بزرگ‌تر از خود بنام محمد دارد کـه از مجریان با سابقه تلویزیون میباشد. آقای سلوکی در آذرماه 1393 ازدواج کرده و متاهل می‌باشد اما هنوز صاحب فرزند نشده اسـت.

رامین راستاد

رامین راستاد در سریال رستگاری

رامین راستاد ۲ خرداد ۱۳۵۱  در تهران متولد شد. بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران اسـت. وی دانشجوی انصرافی رشته ادبیات در ترم سه دانشگاه اسـت. اصالتا تهرانی اسـت و بواسطه نظامی بودن پدرش در مشهد بـه دنیا آمد و دوران کودکی اش در بندرعباس سپری شد. رامین سه برادر دارد. این چهره با سریال زیر تیغ سال ۸۹ و جراحت سال ۸۴ شهرت خوبی بدست آورد.

سولماز حصاری

بازیگران سریال رستگاری

سولماز حصاری بازیگر ایرانی متولد 1 اردیبهشت 1361 و اهل تهران است. او قبلا معلم بود،  به طور اتفاقی بازیگر شد. حصاری فارغ التحصیل کارشناسی علوم آزمایشگاهی است. خانم سولماز حصاری به تماشای تئاتر رفت و به دعوت کارگردان نمایش جذب بازیگری شد و سپس وارد عرصه بازیگری شد.

حسن اسدی

حسن اسدی در سریال رستگاری

از دیگر بازیگران سریال رستگاری حسن اسدی می باشد.حسن اسدی بازیگر ایرانی متولد دهم شهریورماه 1341 در شهرستان تربت حیدریه است. وی برای اولین بار در نه سالگی در مدرسه، روی سن تئاتر رفت و در همان سالها نخستین جرقه های گرایش ناخودآگاه به عالم رنگارنگ موسیقی، نمایش و هنر در او زده شد اولین کار حرفه ای او بازی در تئاتر “انتظار سرخ” بود که در سالهای اولیهِ دفاع مقدس(1361) در تالار وحدت به روی صحنه رفت.

رامبد شکرابی

رامبد شکرابی در سریال رستگاری

رامبد شکرابی، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۷ فروردین ۱۳۵۱ ‏در ساری و اهل شمال کشور می‌باشد. او کـه دارای مدرک تحصیلی سینما اسـت، با بازی در سریالهای داستان یک شهر و مرسدس بـه شهرت رسید. شکرابی بعد از سال ۱۲ سال زندگی با حدیث فولادوند در نهایت از او جدا شد. خبر طلاق و جدایی این زوج در دی ماه ۱۴۰۰ توسط پرستو صالحی رسانه اي شد.

محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری در سریال رستگاری

محمدرضا رهبری در ۵ دی سال ۱۳۶۱ در تهران زاده شد و از دیگر بازیگران سریال رستگاری می باشد. رهبری دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی اسـت. وی در آموزشگاه بازیگری امین تارخ بازیگری را آموخته اسـت. آقای رهبری تنها یک خواهر بـه اسم مهسا دارد و هنگام بازی در مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه بـه کارگردانی حسن فتحی پدرش را از دست داد. مادرش پرستار اسـت و پدرش نیز استاد دانشگاه بود.

ساقی زینتی

ساقی زینتی در سریال رستگاری

ساقی زینتی متولد 25 مرداد 1349 در رشت بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ریاضی می باشد و بیشتر  شهرت این بازیگر به سبب نقش توران در سریال پس از باران است. سال 1366 وقتی 17 ساله بود بدنبال آگهی تله فیلم مخمصمه در رشت برای بخش خیاطی رفت تست دهد اما چون نیاز به عروسک دوز داشتند شانس خود را در بخش بازیگری امتحان کرد.

کاوه سماک باشی

کاوه سماک باشی در سریال رستگاری

کاوه سماک باشی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 27 فروردین ماه سال 1359 در تهران اسـت .وی فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک اسـت. سماک باشی درخانواده ای 4 نفره متولد شده اسـت پدرش اصالتا اهل بندر انزلی اسـت. پدر این بازیگر آقای محمود سماک باشی صدابردار و مادرش نیز فرهنگی اسـت. باید بگوییم کـه کاوه دارای یک خواهر کوچک تر از خودش بنام تارا نیز می‌باشد.

نفیسه روشن

نفیسه روشن در سریال رستگاری

یکی دیگر از بازیگران سریال رستگاری نفیسه روشن، متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ اسـت. این چهره بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران می‌باشد. فعالیت حرفه‌ای او با بازی در مجموعه روزهای بـه ‌یادماندنی شروع شد کـه درسال ۱۳۸۲ بـه نمایش درآمد. اما با بازی در مجموعه تلویزیونی اغما بـه کارگردانی سیروس مقدم بـه شهرت رسید کـه درسال ۱۳۸۶ از شبکه اول سیما پخش شد.

علیرضا استادی

علیرضا استادی در سریال رستگاری

علیرضا استادی بازیگر شناخته شده ایرانی متولد ۱۳۵۲ در شهر ری اسـت. از سال ۱۳۷۷ فعالیت خودرا در زمینه بازیگری آغاز کرد. وی در تعداد زیادی از فیلم و سریال‌هاي تلویزیونی بـه ایفای نقش پرداخته اسـت کـه می توان بـه هفت و نیم، زیر نظر، نارگیل، لاتاری، رکورد هـای گینس، چند متر مکعب عشق، انزوا، بدون تاریخ بدون امضاء، ملبورن، سال‌های دور از خانه، چراغ های ناتمام، و… اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی بازیگران سریال رستگاری پرداختیم. آیا تا به حال این سریال ماورایی هیجان انگیز را تماشا کرده اید؟ نظرتان را درمورد کارگردانی، بازیگران و فیلمنامه این سریال را در بخش دیدگاه ها می توانید بنویسید.

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 27

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا معتمد
25 روز قبل

فیلم رستگاری بهترین فیلمی بودکه تابحال تماشا کردم ازسازنده این میلیم وبازیگرانش بسیار ممنون سپاس گذارهستم بهترین فیلمی بودکه دیدم

امیر
4 روز قبل

نقش زن حافظ رو کی بازی کرد تو این فیلم‌؟

دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x