اخبار

جدیدترین پوسترهای انیمیشن پاندای کونگ فوکار 4 منتشر شد

به گزارش ماندالا مگ؛ به تازگی پوسترهایی از کاراکترهای اصلی انیمیشن Kung Fu Panda 4 منتشر شده است که  بسیار جالب و زیبا به نظر می‌رسند.

انیمیشن Kung Fu Panda 4 یکی از آثار مورد انتظار سال ۲۰۲۴ میلادی به شمار می‌رود که اخیرا پوسترهای متعددی برای آن منتشر شده و حالا نیز دو پوستر دیگر از آن منتشر شده که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. این پوسترها نگاهی تازه از شخصیت‌های اصلی این فیلم را نشان می‌دهند.

در یکی از پوسترها شخصیت پو با صداپیشگی جک بلک دیده می‌شود که جنگجوی اژدها افسانه‌ای است و پوستر دیگر نیز شخصیت شرور این اثر سینمایی تازه یعنی جادوگری با توانایی تغییر شکل به نام کمیلئون یا آفتاب پرست با صداپیشگی وایولا دیویس را نشان می‌دهد که می‌خواهد قدرت همه شرورهای قبلی از جمله تای لانگ را به دست بیاورد.

در انیمیشن «پاندای کونگ فو کار ۴» پو که جنگجوی اژدها است، باید از این عنوان کنار برود و به رهبر معنوی دره صلح تبدیل شود و در عین حال، فرد دیگری را به عنوان جنگجوی اژدهای جدید انتخاب کند. این در حالی است که پو هیچ چیزی درباره اینکه چطور رهبر معنوی شود، نمی‌داند.

در همین حین نیز تهدیدی جدید در حال ظهور است و کمیلئون یا آفتاب پرست که می‌تواند به هر چیزی که می‌خواهد تغییر شکل بدهد، به دنبال آن است تا تمام قدرت همه شرورهای قبلی که پو با آن‌ها مبارزه کرده و آن‌ها را شکست داده را به دست بیاورد. همین نیز او را به قدرتمندترین شرور این مجموعه تبدیل می‌کند.

انیمیشن «پاندای کونگ فو کار ۴» محصول استودیو دریم‌ورکس قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

انیمیشن «پاندای کونگ فو کار ۴»

پوستر پاندای کوگ فوکار4

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x