اخبار

جنا اورتگا فصل دوم Wednesday را تاریک و ترسناک‌تر اعلام کرد

به گزارش ماندالا مگ، داستان‌های خانواده آدامز یکی از منحصر به فردترین آثار ژانرهای کمدی سیاه و وحشت به شمار می‌روند که در همکاری تیم برتون و کمپانی نتفلیکس شاهد اقتباسی تحت عنوان Wednesday (ونزدی) با نقش آفرینی جنا اورتگا بودیم که در سال ۲۰۲۲ میلادی به پخش درآمد و علی‌رغم آن که المان‌های ترسناک آن کاهش یافته بود اما با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شد. طبق تازه‌ترین اظهارات جنا اورتگا، فصل دوم سریال مورد انتظار Wednesday تاریک و ترسناک‌تر خواهد بود.

با این حال در جریان برگزاری جشنواره امی در روز گذشته، جنا اورتگا در مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شد و اعلام نمود که در فصل دوم سریال ونزدی روایتی بیش از پیش تاریک و ترسناک را شاهد خواهیم بود. او همچنین اشاره کرده که ابعاد تک تک قسمت‌های فصل دوم بزرگتر شده و با افزایش چاشنی اکشن همراه خواهد بود که احساسی همچون تماشای فیلمی سینمایی را در بیننده تداعی می‌کند.

ستاره فیلم‌های اخیر فرنچایز Scream همچنین به صورت غیرمستقیم اعلام نموده که پروسه فیلم‌برداری در طی ماه‌های آینده در کشور ایرلند آغاز خواهد شد تا هرچه زودتر شاهد ادامه ماجراجویی‌های شخصیت ونزدی در سرویس استریم نتفلیکس باشیم.

با توجه به اخباری که از فصل دوم Wednesday به گوش می‌رسد، می‌توان امیدوار بود که با دنباله‌ای بسیار بزرگ و جاه‌طلبانه طرف باشیم که المان‌های ترسناک نمادین خانواده آدامز را نیز در خود جای خواهد داد.

منبع: کامیک‌بوک

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x