فیلم و سریال

زمان پخش سریال دفتر یادداشت رضا عطاران از فیلم نت

مجموعه‌ی طنز دفتر یادداشت به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و بازی رضا عطاران، به‌زودی از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر می‌شود. برای آشنایی با داستان و اطلاع از ساعت پخش سریال دفتر یادداشت با ماندالا همراه باشید.

داستان سریال دفتر یادداشت به قلم مسعود خاکباز به نگارش درآمده است و حسین اکبری تهیه‌کنندگی این مجموعه طنز را برعهده دارد. پیش‌بینی می‌شود با توجه به حضور رضا عطاران، سریال دفتر یادداشت با استقبال خوبی روبه‌رو شود.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های کمدی و طرفداران رضا عطاران هستید، می‌توانید سریال دفتر یادداشت را از روز جمعه (26 آبان ماه 1402) از پلتفرم فیلم نت تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال دفتر یادداشت و خلاصه داستان این مجموعه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال دفتر یادداشت از فیلم نت

با قطعی شدن پخش مجموعه سریال دفتر یادداشت از پلتفرم فیلم نت، در پاسخ به سوال بینندگان مجموعه‌های شبکه نمایش خانگی که پرسیده بودند سریال دفتر یادداشت کی پخش می شود ؟ می‌توان گفت که تاریخ پخش سریال دفتر یادداشت 26 آبان ماه 1402 است. به این ترتیب سریال دفتر یادداشت جمعه هر هفته ساعت 12:00 از شبکه نمایش خانگی فیلم نت منتشر خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را تماشا کنند.

رضا عطاران که به آقای گیشه معروف شده و بازی او در هر فیلم و سریالی فروش بسیار بالایی دارد، پس از ۱۵ سال به شبکه نمایش خانگی بازگشته و در سریال دفتر یادداشت به نقش‌آفرینی پرداخته است.

در این سریال رضا عطاران، ریما رامین فر، سیامک انصاری، مینا ساداتی، حسن معجونی، سوگل خلیق، کاظم سیاحی و نعیمه نظام‌ دوست نقش‌آفرینی کردند.

خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال دفتر یادداشت از شبکه نمایش خانگی فیلم نت، سراغ قصه‌ی این مجموعه‌ی جنایی معمایی می‌رویم که درباره یک پزشک شیاد است که به بهانه‌های مختلف با پرستاران بیمارستان رابطه برقرار می‌کند تا از آن‌ها اخاذی کند. پرستاران برای اینکه بتوانند با این پزشک در ارتباط باشند با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در خلاصه داستان سریال دفتر یادداشت آمده است: «ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود.

پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصربه‌فردش مرتبا همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد.»

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x