اخبار

ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران + خلاصه داستان

به گزارش ماندالا مگ، سریال ۵۰ متر مربع در گونه اکشن، کمدی و درام در سال 2021 در کشور ترکیه ساخته شده است. این مجموعه هشت قسمتی در 27 ژانویه 2021 از نتفلیکس منتشر شد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های ترکی هستید، می‌توانید سریال ۵۰ متر مربع را از 30 فروردین ماه 1403 از شبکه تهران تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع، زمان تکرار و اسامی بازیگران این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران، زمان پخش سریال ۵۰ متر مربع هر شب ساعت 23:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 11:00 و 19:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال ۵۰ متر مربع

در سریال خانوادگی «۵۰ متر مربع» بازیگران توانمند ترکی از جمله انگین اوزترک، کورشات النی‌آچیک، چنگیز بوزکورت، آیبوکه پوسات، تولگا تکین، توئچه کاراباجاک، تونجای بیازیت و اوزگور امره ییلدیریم نقش آفرینی می‌کنند. این سریال با ترکیب ژانر کمدی و اکشن توانسته داستان جالب و جذابی را به بینندگان ارائه دهد. فیلمنامه آن تعلیق و کشمکش خوبی دارد و ذهن مخاطب را درگیر می‌کند.

سریال 50 متر مربع پس از پخش با نظرات مثبت فراوان و استقبال گسترده از سوی مخاطبان روبه‌رو شد و اغلب آن‌ها فیلمنامه، بازی خوب و قوی بازیگران به ویژه انگین اوزترک، داستان طنز، صحنه‌های اکشن، نحوه فیلمبرداری و همچنین نحوه کارگردانی آن را ستودند.

سریال 50 متر مربع پس از حضور در جشنواره بین‌المللی Pantene Golden Butterfly Awards موفق شد نامزد دریافت جایزه Golden Butterfly به عنوان بهترین سریال اینترنتی شود.

خلاصه داستان سریال ۵۰ متر مربع

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع از شبکه تهران، سراغ قصه‌ی این مجموعه اجتماعی، درام، خانوادگی می‌رویم که داستان مردی جنایتکار است که پسری را دزدیده و او را مانند پسر نداشته خود بزرگ می‌کند و حالا که پسر راز او را فهمیده نمی‌تواند از او دل بکند.

زمان پخش سریال ۵۰ متر مربع

در خلاصه داستان سریال ۵۰ متر مربع آمده است: «گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کار‌های غیر قانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست و جو در مورد خانواده‌اش و آقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.»

سریال ۵۰ متر مربع چند قسمتی است؟

این سریال در 8 قسمت 45 دقیقه‌ای، به کارگردانی بوراک آکساک ساخته شده است.

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ۵۰ متر مربع چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ماندالا مگ در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x