در حاشیه

عکسی عجیب اما واقعی از مهناز افشار

عکسی از مهناز افشار را با مقنعه به انتشار گذاشته است که در عکس های بی حجاب او این عکس بعید بود. خانواده او به دلیل مذهبی بودن با بازیگری مهناز افشار مخالف بودند. او با وجود این مخالفت ها در کلاس بازیگری حمید سمندریان شرکت کرد.

عکسی عجیب اما واقعی از مهناز افشار

درباره مهناز افشار

مهناز افشار (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) بازیگر اهل ایران است. او حرفهٔ بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و در سال بعد با بازی در فیلم دوستان به سینما راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد توانست سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر را کسب کند. او برای بازی در دارکوب (۱۳۹۶) و قسم (۱۳۹۷) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم فجر شد. او اکنون ممنوع‌التصویر بوده و از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران ساکن است.

مهناز افشار در ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران و در خانواده‌ای اصالتاً ترک تبریز به دنیا آمد. دیپلم دبیرستان را در رشتهٔ علوم تجربی گرفت و برای ادامهٔ تحصیل به مدّت چهار سال در یک مؤسسهٔ غیرانتفاعی به تحصیل در رشتهٔ تدوین پرداخت. به علّت گرایش مذهبی، خانوادهٔ او در آغاز، مخالف بازیگری او بودند. او در کلاس‌های بازیگری حمید سمندریان آموزش دید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x