در حاشیه

عکس بدون آرایش الناز ملک بازیگر نقش سیما در زخم کاری 2

به گزارش ماندالا مگ، الناز ملک بازیگر سینما عکس خود را با شعر مولانا در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد. الناز ملک متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۴ در آذربایجان شرقی بازیگر و نوازنده است. دوره چهارساله بازیگری را در کلاس‌های آموزشگاه ماهان گذراند.

عکس الناز ملک

«الناز ملک پور» بانام هنری «الناز ملک» به‌عنوان دختری ترک‌زبان بزرگ شد.

وی فعالیت خود را از سال 1396 با حضور در آموزشگاه ماهان به راهنمایی امیر دژاکام آغاز کرد و دوره‌های مختلف بازیگری را به مدت 4 سال در این مرکز گذراند.

او به‌طورجدی اولین حضورش در نمایش مکبت در اسفند 1397 دریافت کرد و یک سال بعد با نمایش ایوب خان امیر دژاکام روی صحنه رفت.

در نمایش ایوب خان به‌غیراز بازیگری، انتخاب موسیقی و نوازندگی را نیز بر عهده داشت.

او در آذرماه 1399 برای اولین بار با فیلم کوتاه «میل شخصی» جلوی دوربین رفت، سپس در فیلم‌های کوتاه «کافه فراموشی» و «چاه سرخ» نیز ظاهر شد.

در فروردین 1401 با فیلم «وهم سرد» بازی در سینما را نیز در کنار چهره‌هایی چون محمود میگی، فرشته آلوسی و سیروس کهوری نژاد تجربه کرد. خانم ملک آذر در سال 1401 حضور کوتاهی در سریال «آنتن» داشت، درحالی‌که یک ماه بعد با سریال «سقوط» در کنار حمید فرخ نژاد و سجاد بابایی در نقش آیسان به شهرت رسید.

الناز ملک در سریال سقوط

الناز ملک در اردیبهشت 1402 با بازی تک‌نفره آنا به کارگردانی امیر دژاکام برنده جایزه بهترین بازیگری از جشنواره موندرام تونس در آفریقا شد.

این بازیگر در این اجرا هر هفت شخصیت را به‌تنهایی بازی کرد و برنده جایزه بهترین بازیگر بخش بین‌المللی جشنواره مذکور شد.

بعد از موفقیت سریال سقوط خانم ملک، شهریور 1402، با سریال زخم کاری 2 در نقش سیما به شبکه خانگی بازگشت، نقشی که او را دوباره به شهرت رساند.

او در گذشته نیز با انتشار عکس خود با بوت های زمستانه اش حاشیه هایی ساخته بود.

عکس زمستانه الناز ملک

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x