فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال محبوبه شب + زمان پخش

به گزارش ماندالا مگ؛ سریال محبوبه شب به کارگردانی آیدا پناهنده و همچنین نقش آفرینی بازیگرانی از جمله؛ پارسا پیروزفر، هدی زین‌العابدین، لاله مرزبان، مهدی پاکدل، پدرام شریفی و بهاره کیان‌افشار به زودی از شبکه نمایش خانگی پخش خواهد شد.

خلاصه سریال محبوبه شب

هنوز اطلاعات کاملی از داستان سریال پلیسی ایرانی محبوبه شب منتشر نشده است و جزئیات دقیقی از شخصیت‌ها، روابط بینشان و اتفاقات دقیق سریال در دسترس نیست.

سریال محبوبه شب چند قسمت است ؟

مجموعه محبوبه شب در قالب یک مینی سریال ۸ الی ۱۰ قسمتی نوشته شده است. آیدا پناهنده، کارگردان این سریال، پیش از این با ساخت مجموعه هایی از جمله ناهید و اسرافیل، توانایی خود را در ژانرهای مختلف به همگان نشان داده است. محبوبه شب اولین تجربه پناهنده در ژانر عاشقانه پلیسی محسوب می‌شود و به‌نظر می‌رسد با ترکیب بازیگران جذاب و داستانی گیرا، بتواند نظر تماشاگران را به خود جلب کند.

زمان پخش سریال محبوبه شب

این سریال قرار است در ایام عید نوروز 1403 جایگزین سریال دفتر یادداشت شده و در پلتفرم فیلم نت پخش شود.

پارسا پیروزفر در سریال محبوبه شب

پارسا پیروزفر در سریال محبوبه شب

پارسا پیروزفر بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر، مترجم، نمایشنامه‌ نویس و نقاش روز ۲۲ شهریور ۱۳۵۱ در تهران متولد شده است. این بازیگر خوش استایل شناخته شده از سال ۱۳۷۰ فعالیت خود را آغاز نمود. او دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران و دانش‌آموخته رشته بازیگری در آکادمی هنرهای نمایشی استاد سمندریان است.

هدی زین العابدین در سریال محبوبه شب

هدی زین العابدین در سریال محبوبه شب

هدی زین‌العابدین در تاریخ ۱۱ تیر ۱۳۶۸ در کرج به دنیا آمد.وی بازیگر سینما، تلویزیون و اهل ایران است. هدی زین العابدین با بازی در سریال رهایم کن به خوبی شناخته شد. این بازیگر ایرانی که در فیلمهای مختلفی حضور داشته هست. هدی زین العابدین نیز مانند بسیاری از هنرمندان معروف از جمله مهدی پاکدل از راه تبلیغات به عرصه بازیگری وارد شد، اولین حضور او بعنوان بازیگر در سریال سقوط یک فرشته بود.

لاله مرزبان در مجموعه محبوبه شب

لاله مرزبان در سریال محبوبه شب

لاله مرزبان بازیگر جوان سینما و تلویزیون متولد 29 دی ماه سال 1372 می باشد وی فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد.

لاله مرزبان با نقشی فرعی در فیلم هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند سال ۹۲ به کارگردانی پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را بصورت کوتاه کسب کرد. پس از آن در سال ۹۵ در فیلم دخترعمو و پسرعمو بازی قابل قبولی داشت. اما حضور پررنگ وی در فیلم زیر سقف دودی سال ۹۵ خانم درخشنده در نقش کیانا انجام شد.

بیوگرافی مهدی پاکدل در محبوبه شب

مهدی پاکدل در سریال محبوبه شب

مهدی پاکدل بازیگر شناخته شده ایرانی متولد سال ۱۳۵۹ در اصفهان بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل می باشد که وی نیز نویسنده، مجری و کارگردان شناخته شده ای است. مهدی پاکدل در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند.

بهاره کیان افشار در مجموعه محبوبه شب

بهاره کیان افشار در سریال محبوبه شب

بهاره کیان افشار بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 10 اردیبهشت ماه 1362 به دنیا آمد شد. این بانوی هنرمند فارغ التحصیل مقطع کارشناسی در رشته مهندسی کامپیوتر است و در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، کارهای کامپیوتری و تبلیغاتی هم فعالیت هایی را انجام داده است. فیلم سینمایی شیرین به کارگردانی عباس کیارستمی در سال 1387 اولین تجربه بازیگری بهاره کیان افشار در سینما است.

سخن پایانی

آیا مینی سریال محبوبه شب را تماشا کرده اید؟ شما می توانید نقاط قوت و ضعف، انتقادات و نظرات تان را در خصوص این مجموعه در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x