فیلم و سریال

عکس و بیوگرافی بازیگران سریال مشاور + خلاصه داستان

به گزارش ماندالا مگ؛ سریال مشاور تولید سال ۱۴۰۲ کاری از محمد صادق بکتاشیان می باشد. در ادامه به معرفی بازیگران این سریال خواهیم پرداخت.

خلاصه داستان سریال مشاور

داستان مجموعه مشاور در خصوص زندگی یک روحانی با بازی فرهاد قائمیان می باشد که در خصوص حل مشکلات خانوادگی و اختلافات خانواده ها می باشد، این سریال داستان گونه بصورت آموزنده برای گره گشایی اختلافات والدین و خانواده ها ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال مشاور

در این مجموعه بازیگران بسیاری به ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان در سریال مشاور

فرهاد قائمیان بازیگر پرکار کشورمان سال 1344 در اردبیل متولد شد. او در سال 1371 ﺍولین تجربه بازیگری حرفهﺍی ﺍش رﺍ با فیلم دمرل شروع کرد و تا کنون در فیلم ها و سریال های متعددی به ﺍیفای نقش پرداخته است. او فعالیت هنری خود را از سال 1370 با بازی در فیلم های کوتاه شروع کرد و با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی در مسیر سینمای حرفه ای قدم گذاشت.

مجید شهریاری

مجید شهریاری در سریال مشاور

مجید شهریاری بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر از سال ۱۳۶۸ با بازی در تئاترهای آزاد فعالیت هنری خود را آغاز کرد. او در آثاری از جمله در امتداد شهر، دیوار به دیوار، ثبت با سند برابر است، ما خیلی باحالیم، عروسک، رسوایی 2، شروع یک پایان، در مدت معلوم، معراجی ها، ما همه گناهکاریم، رسوایی، پله آخر، بچگیتو فراموش نکن، سن پطرزبورگ، نخودی، اخراجی ها 2، تلافی، قلقلک و به من نگو دزد حضور داشته است.

مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه

مهدی امینی خواه از جمله بازیگران فارغ التحصیل رشته نمایش در مقطع لیسانس از دانشگاه هنر و معماری تهران است، علاوه بر بازیگری یک تاجر است و به شدت ورزشکار، یک خواهر و سه برادر هم دارد.

مهدی امینی خواه ورود به عرصه هنر را بعد از اتمام دانشگاه از سال ۷۱ با تئاتر شروع کرد، چهار سال کارهای گوناگون نمایشی انجام داد تا اینکه اولین بار در سال ۱۳۷۵ وارد تلویزیون شد و سپس با فیلم تابلویی برای عشق در سال ۷۶ به عرصه سینما وارد شد.

شیوا خسرو مهر

بازیگران سریال مشاور

شیوا خسرو مهر در آذر ماه سال 1350 دیده به جان گشود، این بازیگر یک خواهر و دو برادر دارد و خودش فرزند اول خانواده است. از آنجا که پدرش در عرصه هنر حضور داشته است وی نیز از کودکی وارد عرصه هنر شد. و همچنین فارغ التحصیل تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا می باشد. شیوا خسرو مهر علاوه بر هنر بازیگری در زمینه داستان نویسی هم فعالیت دارد. وی در کلاس های امین تارخ هم حضور داشته ، اولین حضورش بر روی صحنه سال 79 در تله تئاتر به سوی دمشق به کارگردانی استاد سمندریان بوده است.

ابتسام بغلانی

ابتسام بغلانی در سریال مشاور

ابتسام بغلانی در تاریخ سال ۱۳۵۴ در خرمشهر به دنیا آمد. بازیگری را از تئاتر در محل تولدش شروع کرد و در طول سال‌های فعالیت خود در نمایش‌های بسیاری ایفای نقش کرد. او در سریال‌هایی مثل کیمیا و نجلا نقش نقش های مهمی اجرا کرده است.

وی همین چنین در فیلم سینمایی دختر به کارگردانی رضا میرکریمی در نقش همسر آقای عزیزی (با بازی فرهاد اصلانی) و مادر ستاره (با بازی ماهور الوند) نقش آفرینی کرده است. از بین کارهای سینمایی او می‌توان به فیلم‌های «اپاتان» (با نام قبلی بهمنشیر)، «لحظه گرگ و میش» ، «حنانه» و «کودک و فرشته» اشاره نمود.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

منبع
پارت نیوز

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x