اخبار

جک اوکانل به جمع بازیگران فیلم ۲۸Years Later پیوست

به گزارش ماندالا مگ، جک اوکانل از جمله بازیگران برجسته به شمار می‌رود که قرار است نقش شخصیت شرور فیلم «۲۸ سال بعد» را بازی کند، فیلمی که به کارگردانی دنی بویل است و دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای فیلم موفق و کلاسیک ۲۸ Days Later به شمار می‌رود.

جک اوکانل تنها بازیگر برجسته و سرشناسی نیست که در فیلم «۲۸ سال بعد» قرار است نقش‌آفرینی کند چراکه در کنار او بازیگرانی همچون آرون تیلور جانسون، جودی کامر و ریف فینز نیز قرار است در این فیلم هنرنمایی کنند، فیلمی که در حال تبدیل شدن به جزوی از یک سه‌گانه برای کمپانی سونی است.

فیلم ۲۸ روز بعد 28 days later

دنی بویل که سکان کارگردانی فیلم اصلی را در دست داشته بود، قرار است همین مسئولیت را نیز در این فیلم تازه برعهده داشته باشد و نویسنده فیلم اصلی یعنی الکس گارلند نیز فیلم‌نامه فیلم «۲۸ سال بعد» را قلم زده است، فیلمی که بینندگان را بار دیگر به درون این آخرالزمانی زامبی محور خواهد برد.

اولین فیلم از این سه‌گانه توانست به محبوبیت بسیار زیادی دست پیدا کند و در بین مخاطبان بسیار سروصدا کند و با وجود اینکه جزئیات مربوط به این اثر سینمایی تازه بسیار کم است اما همانند فیلم اصلی می‌توان انتظار اکشن‌های مهیج و پر از تنش را در این فیلم تازه داشت.

منبع: Collider

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x