اخبار

فصل سوم سریال Euphoria به زودی فیلم برداری می شود

به گزارش ماندالا مگ، سیدنی سوئینی، بازیگر نقش کیسی هاوارد در سریال Euphoria اخیرا اشاره کرد که فیلم‌برداری فصل سوم سریال Euphoria به‌زودی شروع خواهد شد. او در مصاحبه‌ای که با جاش هورویتز در MTV داشت، در پاسخ به اینکه آیا پس از اکران فیلم ترسناک جدیدش با نام Immaculate قصد دارد کمی استراحت کند یا نه، گفت که به‌زودی به تیم تولید سریال Euphoria می‌پیوندد تا فیلم‌برداری فصل سوم را آغاز کنند.

زمانی‌که از سوئینی پرسیده شد که آیا فیلم‌نامه فصل سوم این سریال را خوانده است یا خیر، او پاسخ مستقیمی نداد، اما گفت همیشه بازگشت به سریال Euphoria، به او حس بازگشت به خانه را می‌دهد. سیدنی سوئینی در صحبت‌های خود به تاریخ دقیقی اشاره نکرد، ولی به‌نظر می‌رسد که فاصله کوتاهی تا آغاز فیلم‌برداری داریم.

سریال تحسین‌شده Euphoria ساخته سام لوینسون از سال ۲۰۱۹ پخش خود را آغاز کرد، سپس در ماه دسامبر ۲۰۲۰ و ماه ژانویه ۲۰۲۱ دو قسمت ویژه از آن پخش شد و در سال ۲۰۲۲ نیز دومین فصل آن روی آنتن رفت. مدت کوتاهی پس از به پایان رسیدن فصل دوم، این سریال برای فصل سوم تمدید شد، اما تولید آن به دلایل مختلف عقب افتاد. در این مدت سام لوینسون روی پروژه‌های دیگری کار کرد که با حواشی و جنجال‌های فراوانی همراه بودند.

درحال‌حاضر مشخص نیست که فصل سوم Euphoria چه زمانی پخش خواهد شد و نمی‌دانیم که آیا داستان در این فصل به پایان می‌رسد یا اینکه باید در آینده انتظار ساخت فصل‌های بیشتری را داشته باشیم.

 

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

منبع
زومجی

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x