اخبار

قیمت بلیت جشنواره فیلم فجر 42 + تاریخ و سایت خرید

به گزارش ماندالا مگ، روابط عمومی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی جشنواره فیلم فجر نرخ بلیط‌های این دوره از جشنواره را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نرخ بلیط‌های چهل و دومین جشنواره بین‌المللی جشنواره فیلم فجر اعلام شده است. ایلنا به نقل از روابط عمومی چهل و دومین جشنواره بین‌المللی جشنواره فیلم فجر و براساس تصمیم کمیته نمایش چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گزارش داد که نرخ بلیط فیلم‌های جشنواره در سینماهای راگا، شکوفه، تماشا، کیان، کوثر، هنر پیشوا، نسیم ‌شهر، فجر اسلام‌ شهر، مرداس و پرند قرار است ۵۰ هزار تومان باشد و برای سایر سینماهای مردمی مبلغ ۶۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

بلیت فروشی این دوره جشنواره از ساعت ۱۰ فردا دوشنبه، نهم بهمن ماه آغاز می‌شود و علاوه‌بر فروش اینترنتی بلیت‌ فیلم‌های جشنواره در سکوهای فروش اینترنتی آی‌تیکت (iticket.ir)، ایران‌تیک (irantic.com)، سینماتیکت (cinematicket.org) و گیشه هفت (gisheh7.ir) امکان‌پذیر است. به منظور حفظ حقوق مخاطبان و سهولت دسترسی، متقاضیانی که پس از تاریخ ۱۲ بهمن به سینماهای مردمی مراجعه کنند، می‌توانند با شرط وجود ظرفیت باقیمانده از فیلم مورد نظر، بلیت خود را از گیشه سینما تهیه کنند.

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به دبیری مجتبی امینی برگزار می‌شود.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x