فیلم و سریال

معرفی بازیگران فصل دوم سریال مستوران + عکس

به گزارش ماندالا؛ فیلمنامه فصل اول «مستوران» توسط دو نویسنده جوان فائزه یارمحمدی و یزدان محمد کاظمی نوشته شده است و مسعود آب پرور و سید جمال سیدحاتمی نیز کارگردانی این سریال را بر عهده داشتند. فصل دوم سریال مستوران با روایتی جدید و با حضور تعدادی از بازیگران و شخصیت ها آماده پخش است.

این سریال یکی از معدود آثار تلویزیونی است که بر اساس داستان ها و افسانه های ایرانی ساخته شده است. این ویژگی در کنار داستان سرگرم کننده، ریتم نسبتا خوب و بازی قابل قبول بازیگران باعث شد تا فصل اول با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

بازیگران فصل دوم سریال مستوران

داستان فصل دوم 20 سال بعد از اتفاقات فصل نخست را روایت می‌شود. از این رو برخی از بازیگران همان بازیگران فصل اول‌اند که 20 سال از عمرشان گذشته است. برخی بازیگران خردسال فصل اول نیز جای خود را به بازیگران جوان‌تر داده‌اند و در کنار آنها شخصیت‌های تازه‌ای به قصه اضافه شده‌اند.

 کاوه خداشناس بازیگر نقش لطفعلی

کاوه خداشناس بازیگر نقش لطفعلی

شخصیت اصلی مرد سریال «مستوران» است که نقش آن به کاوه خداشناس رسیده است. لطفعلی در فصل گذشته پسربچه ای باهوش بود که گم شد و در پایان فصل پیدا شد. حالا او بعد از 20 سال تبدیل به یک شخصیت اخلاق‌مدار و دوست‌داشتنی شده است. مغازه عطاری دارد و همچون لیث پدرش طبابت هم می‌کند. در این فصل او عاشق دختر حاکم شهر می‌شود و ماجراهای زندگی لطفعلی در این برهه زمانی به نمایش گذاشته خواهد شد. لطفعلی همچنین وارد بدنه قدرت شده و جزو تصمیم‌گیرنده‌های اصلی است.

محیا دهقانی بازیگر نقش ماه منیر

محیا دهقانی بازیگر نقش ماه منیر

شخصیت اصلی زن فصل دوم سریال مستوران را محیا دهقانی در نقش ماه‌ منیر بازی می‌کند. ماه‌منیر دختر حاکم مستوران است. دختری کاملاً مثبت و محبوب که لطفعلی در همان قسمت نخست عاشق او می‌شود. ماه‌منیر همسری خوب است که حامی لطفعلی می‌شود و سعی می‌کند جلوی بسیاری از اتفاقات بدی که ممکن است برای لطفعلی رخ دهد را بگیرد.

بهنام تشکر بازیگر نقش نوذر

بهنام تشکر بازیگر نقش نوذر

بهنام تشکر در نقش نوذر، حاکم شهر مستوران است. او حاکمی مستبد است که ثبات شخصیتی ندارد و برای رسیدن به منافع شخصی از هیچ کاری دریغ نمی‌کند. نوذر یکی از شخصیت‌های منفی سریال است که فقط خودش، قدرت، سلامت و خانواده‌اش برایش مهم هستند.

فاطمه گودرزی بازیگر نقش نورا

فاطمه گودرزی بازیگر نقش نورا

مادر نگین و شهاب است؛ شهاب در این فصل به دنبال دریانوردی رفته است. نورا در فصل نخست توسط همسرش شاور به چاه پرت و تبدیل به طوطی شد. در فصل دوم «مستوران» نیز این طوطی حضور دارد که بعد از مدتی مشخص می‌شود همان نوراست و در جاهایی در ارتباط با نگین به خیال او می‌آید. نقش نورای خیالی را فاطمه گودرزی بازی کرده است.

فرهاد آئیش بازیگر نقش ملاحسین

فرهاد آئیش بازیگر نقش ملاحسین

نقش ملاحسین را در فصل دوم سریال مستوران فرهاد آئیش بازی می‌کند. او مراد لطفعلی است؛ یک پیرمرد اهل علم و تقوا. ملاحسین مظهر معنوی سریال محسوب می‌شود که استاد لطفعلی بوده و او سعی کرده رفتار و کنش‌هایش را از ملاحسین بیاموزد.

رابعه اسکویی بازیگر نقش طلا

رابعه اسکویی بازیگر نقش طلا

رابعه اسکویی ادامه نقش فصل قبل خود را بازی کرده. او جادوگری است که در این فصل به همراه دوال پا (یدالله شادمانی) به دنبال یکسری توطئه هستند. او مدام در حال دسیسه‌ است و در نهایت مشخص می‌شود چه نقشه‌هایی در سر دارد. طلا مادر گرگین، خواب گذار عمارت نوذر است.

رویا میرعلمی بازیگر نقش جهان‌دخت

رویا میرعلمی بازیگر نقش جهان‌دخت

جهان‌دخت به همراه طلا و غزال سه خواهر هستند. او در این فصل نسبت به لطفعلی کینه دارد و برای از بین بردن لطفعلی حاضر است دست به هر کار بزند.

 میلاد میرزایی بازیگر نقش گرگین

 میلاد میرزایی بازیگر نقش گرگین

شخصیت مرموز فصل دوم سریال مستوران گرگین نام دارد که خواب گذار عمارت نوذر، حاکم شهر است. او پسر طلا، جادوگر قبیله وحشی‌هاست. نقش گرگین را میلاد میرزایی بازی کرده است. نقش پیچیده‌ و سختی که خیلی حرف نمی‌زند؛ اما با رفتار مرموزش نشان می‌دهد دسیسه‌های بسیاری را در سر می‌پروراند.

آزاده مائدی‌فر بازیگر نقش سوده

آزاده مائدی‌فر بازیگر نقش سوده

آزاده مائدی‌فر در نقش سوده بازی کرده است. سوده در فصل اول دختر بچه‌ای بود که لطفعلی توسط خانواده او پیدا و نگهداری می‌شود. برای همین از همان بچگی نام سوده و لطفعلی کنار هم می‌آمده و انتظار این بوده است تا لطفعلی به عشق او جواب مثبت بدهد. با این حال سو‌ده برای لطفعلی همیشه مانند یک خواهر بوده است. سوده یک عاشق کلاسیک است و حاضر است برای لطفعلی و سلامت او دست به هر کاری بزند و حتی از جان خودش هم بگذرد..

محمدرضا ملک بازیگر نقش کیاوش

محمدرضا ملک بازیگر نقش کیاوش

یکی از شخصیت‌های اول منفی سریال با بازی محمدرضا ملک است. کیاوش، مشاور اعظم حاکم شهر مستوران و عاشق ماه‌منیر است. با آمدن لطفعلی عشق خود را از دست می‌بیند. هرچند ماه‌منیر هیچ وقت دوست نداشته به عشق کیاوش جواب مثبت بدهد. شخصیت کیاوش چند وجهی است و در طول سریال دائماً در حال چیدن توطئه است. از این رو یکی از چالش‌های لطفعلی مقابله با کیاوش است.

سولماز غنی بازیگر نقش زیورسولماز غنی بازیگر نقش زیور

سولماز غنی در نقش زیور بازی کرده است. زن قابله در قبیله وحشی‌ها که از قبیله جدا می شود و به شهر مستوران می‌آید و در این فصل تبدیل به یکی از شخصیت‌های اصلی سریال شده است؛ به طوری که بسیاری از اتفاقات با او گره می‌خورد. زیور، زن خوبی است؛ اما چون در گذشته نوذر همسرش را کشته است کینه‌ای از او به دل دارد.

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد آرا: 2

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x