فیلم و سریال

همه چیز درباره سریال افسانه اوک نیو + بیوگرافی بازیگران و زمان پخش

به گزارش ماندالا؛ سریال افسانه اوکنیو دارای ۷۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای است و هر شب از شبکه امید پخش خواهد شد. کارگردان این مجموعه تاریخی لی بیونگ هون است.

اسم اصلی این سریال گلی در زندان است که در ایران با نام افسانه اوک نیو در حال پخش می باشد. داستان دختری به نام اوک نیو است که در زندان متولد می‌شود. وی بعدها با نام لی سو وون شناخته می‌شود. وقتی اوک نیو بزرگ می‌شود با کمک سیستم قضایی سلسله چوسان به زندانیان کمک می‌کند.

خلاصه داستان سریال افسانه اوک نیو

داستان این سریال کره ای درباره دختری با هوش، دانا ومهربان به نام اوک نیو است که در زندان متولد و بزرگ می شود. او در زندان در برخورد با اشخاص خاص و فوق العاده ،مهارت های زندگی، رزمی و حکمت های فراوانی کسب می کند. اوک نیو به دنبال قاتل مادرش و هویت پدرش است. او در زندان حامی زندانیان است،به آنها کمک می کند و ….

سریال اوکنیو کی پخش می شود؟

زمان پخش سریال افسانه اوک نیو هر شب ساعت 21:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 09:00 صبح و 14:30 عصر روز بعد که ساعت پخش تکرار سریال افسانه اوک نیو از شبکه امید است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

بازیگران سریال افسانه اوک نیو

در ادامه به معرفی هنرپیشه های سریال اوک نیو خواهیم پرداخت.

جین سه یون بازیگر نقش اوک نیو

بازیگر نقش اوکنیو در سریال افسانه اوکنیو

جین سه یون متولد ۱۵ فوریه ۱۹۹۴ در کره جنوبی ، بازیگر است. فارغ التحصیل مقطع لیسانس رشته فیلم و تئاتر از دانشگاه چونگ آنگ می باشد که کار خود را از سال ۲۰۱۰ وقتی ۱۶ ساله بود آغاز نمود. کیم یون جونگ با نام هنری «جین سه یون» (Jin Se-yeon) روز ۲۶ بهمن ۱۳۷۲ در سئول، کره جنوبی بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد. خانواده اش متشکل از والدین و یک برادر بزرگتر می‌باشد، پدرش مدیر یک شرکت فناوری اطلاعات است.

قد و وزن بازیگر نقش اوکنیو چقدر است؟

این بازیگر دارای ۱۶۷ سانتیمتر قد و‌ ۴۸ کیلوگرم وزن می باشد.

جونگ دا بین در نقش کودکی اوک نیو

عکس کودکی اوکنیو در سریال افسانه اوکنیو

این بازیگر در 25 آپریل 2000 در  شهر سئول کره جنوبی متولد شد و در سریال افسانه اوک نیو نقش نوجوانی این شخصیت را ایفا می کند. این بازیگر 157 سانتیمتر قد و 35 کیلوگرم وزن دارد.

گو سو در نقش یون ته وون

یون ته وون در سریال اوک نیو

گو سو متولد ۴ اکتبر ۱۹۷۸ در کره جنوبی می باشد. وی سابقه بازی در فیلم و سریال های زیادی از جمله پیانو ، رز سبز و … را در کارنامه حرفه ای خود دارد. گو سو یک برادر بزرگتر از خود دارد. او در رشته سینما و بازیگری در دانشگاه تحصیل کرده است .

گو سو در ابتدا فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد اما به دلیل مشکلات مالی این کار را کنار گذاشت. سپس پس از مدت ها به بازی در فیلم های تبلیغاتی مشغول شد.

پارک جو می بازیگر نقش چونگ نان جونگ

بازیگران سریال افسانه اوکنیو

پارک جو می Park Joo Mi پارک جو می هنرپیشه اهل کره جنوبی است که نخستین بار به عنوان یک مدل خطوط هوایی آسیانا شروع به بازیگری کرد، سپس در سال 1991 بازیگری را آغاز کرد.

کیم می سو بازیگر نقش ملکه مون جونگ

کیم می سو بازیگر نقش ملکه مون جونگ

کیم می سوک در ۲۶ مارس ۱۹۵۹در کره جنوبی متولد شد. کیم می سوک بازیگری را در سال ۱۹۷۹ آغاز کرد. از نقش‌های شاخص این بازیگر سریال افسانه اوکنیو می‌توان به درام صبحگاهی وضعیت ملکه (۲۰۰۵) و نقش یک نامادری شرور در درام محبوب میراث درخشان (۲۰۰۹) اشاره کرد.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی بازیگران سریال اوکنیو، زمان پخش و خلاصه داستان این سریال کره ای پرداختیم. آیا این سریال را تماشا کرده اید؟ شما می توانید در بخش دیدگاه ها نظرتان را در این مورد با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد آرا: 17

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رونیکا
3 ماه قبل

من اوک نیو (جین سه یون) رو از قسمت اول تا آخر دنبال میکنم و دوست دارم به کره برم و پیشش یه عکس یادگاری بگیرم
من سریال اوک نیو با همون گلی در زندان رو خیلی دوست دارم❤️

دکمه بازگشت به بالا
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x