رپورتاژ آگهی

همه چیز درباره سریال زخم کاری ۲ را بخوانید

فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، به کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان پخش شد و بعد از دو دوباره با ستاره‌های زخم کاری یک دیدار می‌کنیم؛ شما اینجا معرفی کامل این سریال را می‌خوانید. با کارمادیو همراه باشید تا درباره فیلم و سریال های جدید بیشتر بدانید.

 

خلاصه داستان فصل دوم سریال زخم کاری

در شرح داستان زخم کاری ۲ اینگونه آمده است: «در نبود مالک حالا مدعیان تاج و تخت او یکی یکی از راه می‌رسند و این آغاز آشوب دیگری است… هنوز بوی خون به مشام می‌رسد!» به دلیل حفظ جذابیت‌ها، داستان کامل فصل دوم زخم کاری اعلام نمی‌شود اما اگر بخواهیم با توجه به پایان‌بندی فصل اول کمی تجسم کنیم و فصل دوم را در ذهنمان طراحی کنیم باید منتظر زنده ماندن مالک از ضربات چاقو، خروش و انتقام‌های او از مافیایی که فرزندان خان عمو ترتیب داده بودند، باشیم.

 

زمان پخش و تعداد قسمت های زخم کاری ۲

فصل جدید سریال زخم کاری ۲ برای پخش اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» تولید شده و با طی کردن سریع مراحل فیلمبرداری و تدوین همزمان، ساعت ۸ صبح جمعه ۱۷ شهریور از فیلیمو پخش شد؛ یعنی دوباره جمعه ها با سریال زخم کاری ۲. تعداد قسمت های فصل دوم زخم کاری هم تا این لحظه که تدوین همزمان ادامه دارد، ۱۲ قسمت است.

بازیگران و نقش های فصل دوم سریال زخم کاری

ستاره‌های فصل دوم سریال زخم کاری این چهره‌ها هستند؛ جواد عزتی (در نقش مالک)، رعنا آزادی‌ور (در نقش سمیرا)، کامبیز دیرباز (در نقش طلوعی)، مهران غفوریان (در نقش شفاعت)، الناز ملک (در نقش سیما)، مرتضی امینی‌تبار (در نقش میثم)، سید جواد هاشمی (در نقش دستمالچی)، سعید چنگیزیان (در نقش ناصر)، مه‌لقا باقری (در نقش مهناز)، منوچهر علیپور (در نقش دایی مظفر)، الهه حصاری (در نقش کیمیا)، محمدهادی قمیشی (در نقش املشی) و امیر دژاکام.

چند چهره جدید نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد؛ نگار نیکدل (در نقش شیدا)، سهند جاهد (در نقش شهریار)، پانته‌آ قدیریان باحضور و همراهی کیومرث مرادی و سهیل قنادان که در این فصل سریال حضور دارند.

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد اکبرنژاد، میلاد نجفی، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. محسن جعفرزاده و محمد طلوعی هم همراه این تیم نویسنده بوده‌اند. مدیر فیلمبرداری هادی بهروز است، مهدی سعدی تدوین را به عهده داشته، حبیب خزایی‌فر مثل سابق آهنگساز است، علی مردانه مجری طرح و مدیریت برنامه‌ریزی را به دست گرفته، مهرشاد ملکوتی و هادی ساعدمحکم مسئولیت صدای زخم کاری را به عهده داشته‌اند. محمدرضا دلنوازی مدیر تولید بوده و شهرام خلج هم طراح گریم سریال. طراحی صحنه و لباس را به ترتیب محمدحسین کرمی و مریم جعفری طادی انجام داده‌اند. امین پهلون‌زاده و ایمان کرمیان نیز جلوه‌های ویژه بصری و میدانی را به دست گرفته‌اند. عکاس زخم کاری فتاح ذی‌نوری است و تیتراژ هم کاری از محراب مشهدبان است.

همچنین شما می توانید بهترین فیلم و سریال های 1402 را از سایت کارمادیو به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید.

 

محسن چاوشی خواننده زخم کاری

محسن چاوشی خواننده فصل دوم سریال زخم کاری به کارگردانی محمدحسین مهدویان شد.در فصل اول این سریال، از خواننده و ترانه ثابتی برای این سریال استفاده نشد و تنها در قسمت‌های پایانی، ترانه زخم کاری با صدای بهنام بانی پخش شد. اما حالا فرصتی فراهم شده تا محسن چاوشی برای سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری بخواند.

آنطور که خبرنگاران حوزه موسیقی می‌گویند، بخشی از دستمزد محسن چاوشی برای سریال زخم کاری ۲ صرف جمع آوری ارزاق برای خیریه «جمعیت حیدر» خواهد شد.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x