فیلم و سریال

همه چیز درباره سریال شریک جرم + بازیگران

به گزارش ماندالا؛ سریال شریک جرم از جمله جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است. این سریال به کارگردانی مازیار میری و تهییه‌کنندگی همایون اسعدیان در سال 1402 ساخته شده وو از شبکه نماوا منتشر می شود. همچنین نویسندگی این اثر برعهده امیر عربی است.

داستان سریال شریک جرم

این سریال درام و جنایی حول محور یک خانم وکیل خوش‌نام و حرفه‌ای به نام میترا می‌گردد که یک روز طی حادثه‌ای جرمی در محل کارش رخ می‌دهد. او که آینده و شغلشبه خطر افتاده باید خودش را تبرعه کند و به همین دلیل دست به تحقیقاتی درباره یکی از موکلان خود می‌زند. رفته رفته او با رازهای تاریکی روبه‌رو می‌شود و درمی‌یابد که چقدر همه چیز در هم تنیده شده و  آینده شغلی او به شدت در خطر است.

زمان پخش سریال شریک جرم

زمان پخش سریال شریک جرم

اگر می خواهید بدانید که مجموعه شریک جرم کی پخش می شود؟ باید بدانید که این مجموعه از روز ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ هر هفته روزهای یکشنبه راس ساعت ۱۰ صبح از شبکه نمایش خانگی نماوا پخش می شود. گفته شد که سریال در قالب مینی سریال است اما سپس طبق آخرین اخبار باید بگوییم احتمالا این مجموعه 15 تا 20 قسمت 50 دقیقه‌ای باشد.‌ همچنین رده بندی سنی این مجموعه +12 سال اعلام شده است.

بازیگران سریال شریک جرم

در ادامه به معرفی هنرپیشه های مجموعه شریک جرم و بیوگرافی آن ها خواهیم پرداخت.

سارا بهرامی

سارا بهرامی در سریال شریک جرم

سارا بهرامی در روز 2 بهمن 1361متولد شده است. او حرفه خود را از سال 1388 با تئاتر و فیلم تهرون شروع کرد اما شهرتش به سال 1392 و مجموعه تلویزیونی پروانه می‌رسد.

این هنرپیشه سپس برای نقش آفرینی در فیلم خانه‌ای در خیابان چهل و یکم موفق به کسب نامزدی دریافت جایزه حافظ، بزای فیلم دارکوب برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن و برای فیلم های ایتالیا ایتالیا، علف‌زار و جنگل پرتقال نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد‌.

محمد امین شعرباف

محمد امین شعرباف در سریال شریک جرم

محمد امین شعرباف هنرپیشه ایرانی متولد 10 خرداد 1369 است. او بازیگری را از تئاتر شروع کرد و برای اولین بار با نقش سروش در سریال قورباغه به شناخته شد. سپس این بازیگر در سریال نوبت لیلی به ایفای نقش پرداخت و اکنون او را در جدیدترین اثرش می‌بینیم که جز نقش‌های ‌مهم محسوب می‌شود.

علیرضا ثانی‌فر

علیرضا ثانی فر در سریال شریک جرم

علیرضا ثانی‌فر در اولین روز سال 1351 به دنیا آمد. او علاوه بر بازیگری، صداپیشه و نویسنده نیز است و از سال 1364 با فیلم مرگ گرگ‌ها وارد دنیای بازیگری شد. او در سال 1366 فیلمی دیگر بازی کرد و پس از آن حدودا 10 سال بازیگری انجام نداد و در سال 1376 در سریال شن‌های کف رودخانه به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر بیشتر در زمینه نویسندگی فعالیت می‌کند و اکثر نقش‌هایش مکمل بوده‌اند از جمله آثار معردف علیرضا ثانی فر باید به فیلم‌های آخرین بار کی سحر را دیدی؟، خون خدا، لتیان، نهنگ آبی، سریال‌های سایه‌بان، آنها، حرفه‌ای و نوبت لیلی اشاره کنیم.

المیرا دهقانی

المیرا دهقانی در سریال شریک جرم

المیرا دهقانی از هنرپیشه‌های ایرانی است که در 5 شهریور ماه 1370 به دنیا آمد. او باری شروع از سال 1388 بازیگری را به همراه و زیر نظر سیامک کمالی سروستانی در شهر شیراز آغاز کرد. بعد از دو سال این بازیگر را نخست در تئاتر زمین آبی‌ است مثل پرتقال، دیدیم.

او بعد از چندین اجرای تئاتر، سرانجام موفق شد نقش مکملی در سریال همه‌چیز آنجا است و پس از آن در هشت و نیم دقیقه ایفا کند تا اینکه بالاخره در سریال تلویزیونی لحظه گرگ و میش به ایفای نقش اصلی پرداخت. شخصیت یاسمن او در این سریال باعث شد که مخاطبان او را با این نام بشناسند. از آثار خانم دهقانی باید به فیلم سیاه باز و سریال‌های حرفه‌ای و خسوف اشاره کنیم.

سجاد بابایی

سجاد بابایی در سریال شریک جرم

سجاد بابایی هنرپیشه اهل ایران در 19 اردیبهشت 1372 متولد شد. او بازیگری را‌ از سال 94 با تئاتر شروع کرد سال بعد اولین فیلم کوتاه خود یعنی جنایات را بازی کرد. شهرت سجاد بابایی به نقش امیر در سریال خسوف برمی‌گردد. او در فیلم‌های سوزن آب، تومان، من زهره، مرد بازنده و سریال زندگی زیباست به ایفای نقش پرداخته است.

مهتاب ثروتی

مهتاب ثروتی در سریال شریک جرم

مهتاب ثروتی هنرپیشه اهل ایران متولد 2 بهمن 1370 است. او بازیگری را از سال 1392 با سریال کیمیا و نقش سلما شروع کرد. سپس با سریال در جستجوی آرامش کارش را ادامه داد و با نقش ماری در سریال خاتون به شهرت رسید. از آثار دیگر خانم ثروتی باید به فیلم های متولد 65، پاستاریونی، حریم شخصی و طعم شیرین تاریکی اشاره کرد. این هنرپیشه برای بازی در فیلم شیطان وجود ندارد که توانست برنده خرس طلایی جشنواره برلین شود نیز، شناخته می‌شود.

نقد سریال شریک جرم

از بازیگران انتخاب شده در سریال که پیش از این نیز در آثاری با همین مضمون به خوبی ایفای نقش داشتند، مشخص است که احتمالا با اثری هیجان انگیز و درخور تماشا روبه‌رو  هستیم. همچنین نکته مهم بعدی خلاصه داستان است که به ما نوید می‌دهد که نمرات سریال شریک جرم خیلی زود به سطح مناسبی خواهند رسید.

سخن پایانی

در این مطلب با بررسی سریال شریک جرم همراه شما بودیم و سعی کردیم که این مجموعه جذاب را به طور کامل به شما معرفی نماییم. از آنجایی که خسوف حاصل همکاری مشترک مازیار میری و همایون اسعدیان می باشد انتظارات نیز از این سریال بالاست. آیا تا به حال این سریال را تماشا کرده اید؟شما می توانید نظرتان را در بخش دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 1

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x