اخبار

بازیگر سریال بریکینگ بد به دنیای سینمایی مارول پیوست

به گزارش ماندالا مگ، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از بازیگران محبوب طرفداران MCU به این مجموعه اضافه شده است. به نقل از کولایدر، جانکارلو اسپوزیتو در جریان CCXP امسال تایید کرد که برای بازی در یک نقش به دنیای سینمایی مارول پیوسته است. او که بیشتر برای بازی در نقش‌های منفی شناخته می‌شود، پیش از این برخی از طرفداران MCU خواستار حضور او برای نقش چارلز اگزاویر در ریبوت فیلم X-Men یا گرین گابلین در فیلم‌های مرد عنکبوتی بودند.

اما اسپوزیتو تایید کرد که او قرار است نقش متفاوتی که طرفداران انتظارش را ندارند، در این مجموعه بازی کند و به‌زودی در مورد آن بیشتر خواهند شنید و این نقش بهتر از تصور آن‌ها خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که می‌توانیم منتظر جانکارلو اسپوزیتو در کدام اثر MCU باشیم و او تنها گفت که می‌توانیم به‌زودی شاهد اولین حضور او به‌عنوان یک شخصیت اورجینال باشیم، اما فیلم Deadpool and Wolverine که قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) اکران شود می‌تواند گزینه اولی باشد که انتظار دیدن او را در آن داشته باشیم.

گاس با تنفر به هکتور نگاه می‌کند سریال بتر کال ساول

سپس فیلم Captain America: Brave New World را داریم که قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۲۵ (۲۶ بهمن ۱۴۰۳) اکران شود و در ادامه فیلم *Thunderbolts در تاریخ ۲ می ۲۰۲۵ (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۴) و فیلم The Fantastic Four در تاریخ ۲۵ ژوئیه ۲۰۲۵ (۳ مرداد ۱۴۰۴) روی پرده‌های سینما خواهند رفت و می‌توان انتظار دیدن اسپوزیتو در هر یک از این آثار داشته باشیم. البته احتمال دیگری هم وجود دارد که او را شاید در یک اثر تلویزیونی دنیای سینمایی مارول مشاهده کنیم، اما درنهایت زمان این موضوع را مشخص خواهد کرد.

جانکارلو اسپوزیتو بیشتر برای بازی در نقش گاس فرینگ در سریال Breaking Bad و سریال Better Call Saul شناخته می‌شود و از دیگر نقش‌های او می‌توان به سریال The Mandalorian، سریال The Boys، فیلم Malcolm X، فیلم Ali، دو قسمت فیلم Maze Runner، فیلم کتاب جنگل، فیلم Okja، فیلم Coda، فیلم Stargirl و انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem اشاره کرد.

به‌تازگی شاهد حضور او در سریال The Gentlemen و فیلم Abigail بودیم و از کارهای آینده اسپوزیتو می‌توان به فیلم MaXXXine، فیلم Megalopolis، فیلم The Electric State و سریال The Residence اشاره کرد. اسپوزیتو همچنین نقش منفی بازی Far Cry 6 را هم بازی کرده است.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

منبع
زومجی

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x