فیلم و سریال

بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته (پردیس پورعابدینی)

به گزارش ماندالا؛ در این مطلب به معرفی زندگینامه پردیس پورعابدینی در سریال گناه فرشته و آثار هنری این بازیگر جوان خواهیم پرداخت.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

نام و نام خانوادگی : پردیس پورعابدینی
تاریخ تولد : ۲۲ فروردین ماه سال ۷۸
محل تولد: تهران
حرفه : بازیگری
سال های فعالیت : ۹۸ تا کنون
همسر : ندارد
قد : ۱۷۳

زندگینامه پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی از بازیگران دهه ۷۰  می باشد که در تهران متولد شده است. پدرش بابک پورعابدینی مهندس الکترونیک و مدیرعامل شرکت سوفار است . تنها یک خواهر به نام نسیم دارد.

بازیگر نقش فرشته در گناه فرشته

قد پردیس پورعابدینی؛ بازیگر نقش فرشته در سریال گناه فرشته

قد این بازیگر جوان و خوش چهره 173 سانتی متر  باشد.

تحصیلات

تحصیلات این بازیگر جوان در زمینه بازیگری بوده و در حال حاضر دانشجو می باشد. او مانند بسیاری از بازیگران دیگر کار خود را با تئاتر آغاز کرد. او برای اولین بار با نمایشی به نام «قصه ظهر جمعه» به کارگردانی نسیم ادبی روی صحنه تئاتر رفت.

پردیس پورابدینی در دوره های بازیگری مسعود کیمیایی نیز شرکت کرده است. این بازیگر جوان کشور با ورود به سریال آقازاده به عنوان اولین کار حرفه ای خود کاملا درخشیده است و به خوبی از عهده نقش خود بر آمده است.

اینستاگرام پردیس پورعابدینی

پیج اینستاگرامی پردیس پورعابدینی با 81.2k فالور به آدرس زیر فعال می باشد .

pardis.pourabedini

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

پردیس پور عابدینی چگونه به شهرت رسید؟

این هنرمند در دوران تحصیل دانشجوی تئاتر بود و از آنجا شروع به کار کرد و در جشنواره تئاتر دشجویی نیز شرکت کرد. او از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را نزد خانم ادبی شروع کرد. فردیس عابدینی بازی های بسیار قوی و موفقی در تئاتر داشته است و کارگردان تئاترهایی که بازی کرده نیز نسیم آبادی بوده است.

بازیگر نقش فرشته در گناه فرشته

همسر پردیس پورعابدینی

خانم پورعابدینی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

پردیس پورعابدینی چه چیزهایی را دوست دارد؟

پردیس عاشق خواندن کتاب و تماشای فیلم است، بیشترین سرگرمی او ورزش در طبیعت است، او شنا و اسب سواری را بسیار دوست دارد. او در اوقات فراغت خود سفر می کند تا با فرهنگ های مختلف آشنا شود. او یکی از شاگردان بسیار موفق نسیم ادبی بود و بازیگری را با خانم ادبی شروع کرد.

آثار پردیس پور عابدینی

پس از پرداختن به بیوگرافی پردیس پورعابدینی این بار نوبت به معرفی آثاری است که این بازیگر در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

پردیس پور عابدینی در سریال گناه فرشته

پردیس پورعابدینی در سریال گناه فرشته نقش دختری خدمتکار را بازی می کند که متهم به قتل عشیری بزرگ صاحب‌ خانه شده است. او مدعی است قتلی مرتکب نشده اما مدارک برجای مانده در صحنه جرم چیز دیگری را نشان می دهد.

پدر فرشته برای اثبات بی گناهی دخترش دست به دامان حامد وکیل زبده ای که مادرش هم قربانی عشیری بوده می شود و ….

پردیس پورعابدینی در گناه فرشته

پردیس پورعابدینی در غریزه

فیلم غریزه جدیدترین فیلم سیاوش اسدی که در بخش کاملا خصوصی تولید می شود اوایل بهار سال 1400 اکران می شود.

پردیس پورابدینی در فیلم غریزه در کنار پانته آ پناهینا و ژاله صامتی به ایفای نقش می پردازد.

پردیس پورعابدینی در آقازاده

بهرنگ توفیقی یک شب به دیدن نمایش نسیم ادبی رفت، یک ماه بعد از دفتر حامد عنقا و بهرنگ توفیقی با پردیس پورعابدینی تماس گرفتند و خواستند تا برای تست برود. وی اصلا خبر نداشت که برای بازی در چه کاری دعوت شده‌ است، بعد از چند جلسه صحبت و تست گریم و بازی برای این نقش انتخاب شد.

بیوگرافی پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی اولین سریال خود را با حامد عنقا در سریال پر ستاره آقازاده شروع کرد و با سوپر بازیگرانی چون نیکی کریمی ، امیر آقایی و امین حیایی در سریال آقازاده هم بازی شده است. او در این سریال نقش مقابل سینا مهراد را بازی میکند. سینا مهراد نیز بازیگر جوانی است که با سریال پدر به شهرت رسید. نویسنده این سریال نیز حامد عنقا بود.

این بازیگر جوان نقش دختر ساده ای به نام راضیه را بازی می کند که آرزوهایش او را گرفتار باند مافیای اقتصادی و باند بازی آقازاده ها می کند ، تبدیل به دختری به نام مانلی می شود که سبک زندگیش بسیار متفاوت می شود.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x