اخبار

خلاصه داستان و ساعت پخش سریال ویستینگ از شبکه چهار

سریال جنایی و درام ویستینگ از جدیدترین سریال های شبکه چهار سیماست. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال ویستینگ از شبکه ۴ با ماندالا مگ همراه شوید.

سریال ویستینگ به کارگردانی مشترک کاترینا لاونینگ و تریگو الیستر دیسن، سال ۲۰۱۹ در نروژ ساخته شد. مجموعه ویستینگ پرهزینه‌ترین سریالی است که تاکنون در نروژ تولید شده و در ساخت آن از دو رمان اثر یورن لیر هورست الهام گرفته شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌ های جنایی خارجی هستید، می‌توانید سریال ویستینگ را از روز یکشنبه 24 دی ماه 1402 از شبکه چهار تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال ویستینگ، ساعت تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال ویستینگ از شبکه چهار

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه چهار، زمان پخش ویستینگ از روز یکشنبه 24 دی ماه هر شب ساعت 24 (صفر بامداد) است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 11:00 و 18:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال ویستینگ شبکه از چهار است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

زمان پخش سریال ویستینگ

فصل اول مینی سریال «ویستینگ» ۱۰ قسمت دارد که به قلم تریگو الیستر دیسن به نگارش درآمده است. سیلیه هوپلند ایک تهیه‌کنندگی این مجموعه را برعهده دارد.

فصل نخست مجموعه «ویستینگ» در آوریل ۲۰۱۹ در نروژ از طریق ویاپلی و تی‌وی ۳ به نمایش درآمد. گفتنی است سریال ویستینگ (Wisting) توانست در سایت IMDB امتیاز 7 از 10 را کسب کند.

نقش اصلی سریال ویستینگ (Wisting) را اسون نوردین یکی از محبوب‌ترین و مطرح‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون نروژ، بازی می‌کند. او پیش از «ویستینگ» با سریال «والکیریایی» (۲۰۱۷) موفقیت بین‌المللی زیادی به‌دست آورده بود.

بازی در نقش ویستینگ یکی از آرزوهای نوردین بود. این بازیگر ۶۵ ساله می‌گوید: «ویستینگ فردی پیچیده و جالب است و من بی‌صبرانه در انتظار به تصویر کشیدن او بودم. من از طرفداران سرسخت یورن لیر هورشت هستم و با فروتنی و شادی فراوان این کار را انجام دادم.»

زمان پخش تکرار سریال ویستینگ شبکه از چهار

هورشت نیز نوردین را برای بازی در نقش ویستینگ یک انتخاب عالی می‌داند و می‌گوید: «او از لحاظ سبک، بازیگری مطمئن و یکی از بهترین بازیگران نروژی نقش‌های نامتعارف است.»

خلاصه داستان سریال ویستینگ (Wisting)

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال ویستینگ از شبکه چهار سراغ قصه‌ی این مجموعه جنایی و درام می‌رویم که درباه‌ی کارآگاه ویلیام ویستینگ است که روی دو پرونده پیچیده قتل کار می‌کند.

زمان پخش سریال ویستینگ

در خلاصه داستان سریال ویستینگ (Wisting) آمده است: «ویلیام ویستینگ، کارآگاه جنایی، با دو پرونده بسیار پیچیده دست و پنجه نرم می‌کند. تحقیقاتش درباره یک قاتل سریالی، با مقاله دختر گزارشگرش به یک نقطه مشترک می‌رسد که این موضوع دخترش را در خطری جدی قرار می‌دهد. ویستینگ موضوعی رعب‌آور کشف می‌کند؛ جسدی که در یک مزرعه پرورش درخت‌های کریسمس یافت شده به یک قاتل سریالی امریکایی ربط پیدا می‌کند.»

گفتنی است داستان سریال ویستینگ بر اساس کتاب‌های بسیار پرفروش و برنده جوایز یورن لیر هورشت، نویسنده نروژی به نگارش درآمده است.

مجموعه «ویستینگ» در اواخر سال ۲۰۲۰ برای فصل دوم تمدید شد. از ۲۶ دسامبر ۲۰۲۱، چهار قسمت برپایه رمان «تاریکی درون» (۲۰۱۹) به‌عنوان فصل ۲ در اسکاندیناوی به نمایش درآمد.

فصل سوم، اقنباسی از کتاب «مرد شب» است که در قالب چهار قسمت در آوریل ۲۰۲۲ از تلویزیون اسکاندیناوی پخش شد. این هشت قسمت در ابتدا قرار بود در فصل ۲ این سریال جنایی گنجانده شوند، اما با ایجاد وقفه در تصویربرداری به‌دلیل همه‌گیری کرونا قرار شد چهار اپیزود دوم در قالب فصل سوم ساخته شود.

عوامل سریال ویستینگ

زمان پخش تکرار سریال ویستینگ شبکه از چهار

  • کارگردان: کاترینا لاونینگ، تریگو الیستر دیسن
  • نویسنده: تریگو الیستر دیسن
  • تهیه‌کننده: سیلیه هوپلند ایک
  • آهنگساز: جیکوب گراث
  • مدیر فیلمبرداری: لینوس اکلوند
  • تدوین‌گر: سوفیا لیندگرن

کدام بازیگرها در سریال ویستینگ نقش‌آفرینی می‌کنند؟

در سریال ویستینگ سون نوردین، تیا گرین لوندبرگ، ایمی بلک ندای، ریچی کمپبل، مادس اوسدال، گارد بی. ایدسولد، لارس برگ، اولریکه هانسن دویگن، ایرینا ایدسولد توین، هیدی گلدمن، کری-آن ماس، کاتو اسکیتن استورنگن، دانیل فریکستاد، ایولین راسموسن اوسازووا، یوناس استرند گراولی و کیرستی ساندال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال ویستینگ چند قسمت است؟

این مجموعه در 10 قسمت 45 دقیقه‌ای به کارگردانی مشترک کاترینا لاونینگ و تریگو الیستر دیسن ساخته شده است.

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال ویستینگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ماندالا مگ در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x