اخبار

زمان پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا در ۱۴۰۳

به گزارش ماندالا مگ، سریال اهالی گلابز و تفنگ ها به کارگردانی کریشنا دی کی و راج نایدیمرو در سال ۲۰۲۳ در کشور هند ساخته شده است. مجموعه اهالی گلابز و تفنگ ها در ژانر کمدی، جنایی، عاشقانه و مهیج با الهام از رمانی به نام تریسی گیلاردی و بر گرفته از اعضای تیم موسیقی گانز ان روزز تولید شده است.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های هندی کمدی هستید، می‌توانید سریال را از سه‌شنبه 22 اسفند ماه سال 1402، از شبکه تماشا دنبال کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه تماشا، زمان پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها ساعت 23:00 خواهد بود. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعت 17:00 روز بعد که زمان پخش تکرار سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها

این مجموعه به قلم سومیت آرورا به نگارش درآمده است. بازیگرانی چون راجکومار رائو، دولکوئر سلمان، ادارش گوراو، ساتیش کایشیک، ویپین شارما، گلشن دوایا، شریا دانوانتاری، کریش رائو، تی.جی بانو و گوتام شارما در سریال اهالی گلابز و تفنگ‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال اهالی گلابز و تفنگ ها

پس از پرداختن به زمان پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا سراغ قصه‌ی این مجموعه کمدی جنایی هندی می‌رویم که درباره‌ی یک مکانیک جوان است که تلاش می‌کند عشق زندگی‌اش را بیابد، اما این کار چندان راحت نیست.

زمان پخش تکرار سریال اهالی گلابز و تفنگ ها از شبکه تماشا

در خلاصه داستان سریال اهالی گلابز و تفنگ ها آمده است: «پس از مرگ پدر یک مکانیک جوان، او تلاش می‌کند برای تغییر زندگی‌اش قدم بزرگی بردارد. وقتی خانواده آرجون با تهدیدی روبرو می‌شود، او درگیر مشکل بزرگی می‌شود.»

سریال اهالی گلابز و تفنگ ها چند قسمتی است؟

این مجموعه در 7 قسمت به کارگردانی کریشنا دی کی و راج نایدیمرو ساخته شده است.

 

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال اهالی گلابز و تفنگ ها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ماندالا مگ در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x