در حاشیه

عکس عروسی داریوش شجاعیان با دختری جذاب

به گزارش ماندالا، داریوش شجاعیان هافبک سابق استقلال که همین چند روز قبل با پیراهن هوادار مقابل تیم سابقش بازی کرده بود ازدواج کرد و به جرگه متاهلین پیوست. داریوش شجاعیان در خصوص چگونگی آشنا شدن با همسرش گفت حدود دو سال باهم دوست بودیم و بعد تصمیم گرفتیم ازدواج کنیم.

داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان

بیوگرافی داریوش شجاعیان

داریوش شجاعیان (زادهٔ 18 فروردین 1371 – ممسنی )یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست هافبک در لیگ برتر خلیج فارس برای استقلال بازی می کند.

علاقه شجاعیان به استقلال

در رقابت میان سرخابی های پایتخت برای جذب داریوش شجاعیان، در نهایت استقلال برنده شد و توانست هافبک تکنیکی  گسترش فولاد تبریز را به خدمت بگیرد. بحث حضور شجاعیان در استقلال مربوط به امسال نبود؛ او از دو سال پیش که در ترکیب گسترش فولاد بازی های خوبی انجام داد، نامش بر سر زبان ها افتاد و مورد توجه آبی های پایتخت قرار گرفت.

همان زمان بود که شجاعیان در مصاحبه ای مدعی شد از دوران کودکی استقلالی بوده و آرزو دارد در این تیم به میدان برود. حالا شجاعیان بعد از حدود دو سال به آرزویش رسیده و امیدوار است مهره ای تاثیرگذار برای تیم محبوبش باشد.

ماجرای رباط صلیبی پاره شده داریوش شجاعیان

این بازیکن که در دقایق پایانی نیمه نخست بازی با ذوب آهن به دلیل مصدومیت زانو لنگان لنگان زمین را ترک می کرد، با کمپرس یخ روی شانه هم تیمی هایش راهی رختکن شد تا با انجام آزمایشات پزشکی از پارگی رباط صلیبی پای خود مطمئن شود و در آستانه رقابت های جام جهانی با بدترین خبر ممکن روبرو شود.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x