فیلم و سریال

ساخت فصل پنجم سریال نون خ تایید شد + زمان پخش

به گزارش ماندالا، ساخت فصل پنجم سریال نون خ تأیید شد. نون خ 5 قرار است در ایام نوروز 1403 بار دیگر مهمان خانه‌ها شود. ساخت فصل پنجم سریال نون خ توسط مهدی فرجی تهیه‌کننده این سریال تایید شده است. نون خ بدون تردید در سالیان گذشته و با پخش 4 سری، یکی از محبوب‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین سریال‌های تلویزیون ایران بوده است.

موضوع این سریال کمدی، فرهنگ و آداب و رسوم مردم کردستان است و نخستین سری آن از سال 1398 روی آنتن رفت. از آن زمان اما و با توجه به استقبال طرفداران، هر ساله و برای نوروز فصل جدید این سریال به کارگردان سعید آقاخانی با همان تم و موضوع تهیه شده است.

ساخت فصل پنجم سریال نون خ تایید شد

این روزها تلویزیون سریال «نون‌خ» را پخش می‌کند. سریالی که تاکنون 4 فصل ساخته شده و در سال‌های 1398، 1399، 1400 و 1402 روی آنتن رفت و از این سریال به عنوان پرمخاطب‌های تلویزیون به شمار می‌رود.

در روزهای پایانی پخش فصل چهار سریال نون خ بود که شایعاتی درباره ساخت فصل جدید منتشر شد. حتی رئیس رسانه ملی هم در آیین تجلیل از عوامل و بازیگران این سریال، بر ساخت مجموعه‌های تلویزیونی با محوریت اقوام تاکید کرد.

تهیه‌کننده نون خ که آقای مهدی فرجی است پیش از این هم اعلام کرده بود که پیمان جبلی مدیر سازمان صداوسیما از پیش از پایان فصل 4، سفارش تولید فصل پنج نون خ را داده است.

نظر شما درباره‌ ساخت فصل پنجم سریال نون خ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با ماندالا در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.7 / 5. تعداد آرا: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x