خودرو

فروش ویژه خودروسازی ایلیا در سامانه یکپارچه: دایون Y7

صنایع خودروسازی ایلیا در جدیدترین شرایط اعلامی، شاسی بلند آفرودی دایون Y7 را ویژه متقاضیان طرح فروش یکپارچه عرضه می‌کند.

به گزارش ماندالا، در این فراخوان از متقاضیان پذیرفته شده تحویل پاییز ۱۴۰۲ دعوت بعمل آمده تا جهت تکمیل فرآیند ثبت نام و عقد قرارداد فروش به قیمت قطعی و موعد تحویل زمستان ۱۴۰۲ به وب‌سایت شرکت ایلیا مراجعه کرده و نسبت به انجام مراحل تکمیلی خرید خود اقدام نمایند.

براساس اعلام صنایع خودروسازی ایلیا، متقاضیان برای ثبت‌نام پس از دریافت پیامک با مراجعه به وب‌سایت شرکت صنایع خودروسازی ایلیا می توانند ثبت نام اولیه را انجام دهند و برای پرداخت وجه و مراجعه به بانک فرم رزرو دریافت نمایند.

مدل خودرو رنگ خودرو مبلغ قطعی با دو روش پرداخت تک و دو مرحله‌ای قیمت خودرو سود مشارکت سود انصراف جریمه تأخیر زمان تحویل
فروش ویژه خودروسازی ایلیا در سامانه یکپارچه: دایون Y7دایون Y7 سفید، مشکی، خاکستری ۱,۶۰۶,۰۰۰,۰۰۰ قیمت قطعی ۹ درصد ۲۰ درصد دی، بهمن و اسفند ۱۴۰۲

دایون Y7 یکی از معدود گزینه‌های صفر کیلومتر شاسی نردبانی و دو دیفرانسیل بازار ایران است که قابلیت های آفرودی دارد. البته نسخه های سفارشی آفرودی آن نیز قابل سفارش است. موتور ۲.۴ لیتری توربوی این مدل، ۲۱۵ ماندالا قدرت و  ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می‌دهد. برای انتقال نیرو از گیربکس شش سرعته خودکار آیسین و دیفرانسیل ۴WD ساخت بورگ وارنر استفاده شده که به همراه قفل دیفرانسیل Eaton و ترمزهای ساخت بوش قابلیت های آفرودی دایون Y5 کامل‌تر می‌شود.

منبع: پدال

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x