اخبار

لیندا کارتر میگوید فیلم Wonder Woman 3 در صورت درخواست طرفداران ساخته می‌شود

به گزارش ماندالا مگ، با اینکه این مسئولین و تهیه‌کننده‌ها هستند که تصمیم می‌گیرند آیا ساخت اثر سینمایی جدیدی را در دستور کار قرار بدهند یا خیر اما تأثیر میزان بیننده فیلم‌های قبلی و همچنین درخواست طرفداران را نمی‌توان کم تأثیر دانست، تأثیری که باعث ساخت ادامه سریال Warrior Nun شد.

با اینکه شایعات بسیار زیادی درباره ساخت فیلم Wonder Woman 3 وجود داشت اما با تغییرات گسترده انجام شده در دنیای سینمایی دی‌سی، احتمالا این اثر سینمایی ساخته نخواهد شد و لیندا کارتر نیز این موضوع را تأیید کرده و اظهار داشته که ساخت این فیلم بستگی به نظر و خواسته طرفداران دارد.

لیندا کارتر در دهه هفتاد میلادی و در سریالی نقش واندر وومن را بازی کرده بود، سریالی که پخش آن از سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۹ میلادی ادامه داشت. این بازیگر همچنین در دومین فیلم واندر وومن با بازی گل گدوت یعنی فیلم Wonder Woman 1984 در سال ۲۰۲۰ میلادی حضور پیدا کرد و قرار بود در فیلم سوم نیز بازی کند.

حالا لیندا کارتر در مصاحبه تازه خودش بیان کرده:

فکر نکنم که آن‌ها بخواهند این فیلم سوم را بسازند مگر اینکه فشار و خواسته زیادی از سوی طرفداران باشد. فکر نکنم آن‌ها ذهنیت ساخت این اثر تازه را داشته باشند. و من این موضوع را نمی‌فهمم چراکه شخصیت واندر وومن از کاراکترهای دیگر بسیار متفاوت است. او فقط یک ابرقهرمان نیست بلکه به دنبال راه‌های صلح‌آمیز است. او تهاجمی و پرخاشگر نیست و همین نیز باعث شده تا داستان او متفاوت باشد. این درباره قدرت درونی و بیرونی است. نمی‌دانم که چرا آن‌ها این فرنچایز را کنار گذاشتند چراکه فرنچایز بسیار خوبی بود.

 

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x