سبک زندگی

معرفی سریال تو You + داستان، معرفی بازیگران و تصاویر آنها

به گزارش ماندالا، فصل چهارم سریال You مانند دیگر فصل‌های این سریال بر اساس کتاب‌های کارولین کپنس (Caroline Kepnes) توسط گرگ برلانتی (Greg Berlanti) و سرا گمبل (Sera Gamble) ساخته‌شده است. کمپانی Warner Horizon Television، کمپانی Alloy Entertainment و A+E Studios نیز تهیه آن را بر عهده داشته‌اند. پخش فصل اول این سریال که بر اساس رمان You ساخته شده از سپتامبر 2018 در شبکه Lifetime آغاز شد. داستان سریال تو(شما) درباره مدیر یک کتاب‌فروشی و همچنین یک قاتل سریالی است که عاشق می‌شود و علاقه غیرعقلانی شدیدی در او شکل می‌گیرد.

در جولای ۲۰۱۸  این پروژه به شبکه نتفلیکس منتقل شد و فصل ۲ آن در دسامبر ۲۰۱۹ به نمایش درآمد. در ژانویه ۲۰۲۰ مجموعه تو توسط نتفلیکس برای فصل سوم تمدید شد و این فصل در اکتبر ۲۰۲۱ در این پلتفرم در دسترس مخاطبان قرار گرفت. در همان ماه نیز ساخت فصل چهارم سریال تایید شد.

داستان سریال You

این سریال پرطرفدار و رمزآلود  درباره مدیر یک کتابفروشی در نیویورک به نام جو گولدبرگ است که با نویسنده‌ای پراشتیاق به نام بک ملاقات می‌کند و شیفته و شیدای او می‌شود. او برای اینکه این علاقه شدید را آرام کند با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تکنولوژی‌های دیگر خانم نویسنده را زیر نظر می‌گیرد و سعی دارد موانع سر راه این عشق را برطرف سازد.

معرفی بازیگران سریال you

در ادامه به معرفی بازیگران اصلی سریال تو (شما) خواهیم پرداخت.

پن بدجلی در نقش جو گولدبرگ

پن بدجلی در نقش جو گولدبرگ در سریال You

پن بدجلی (Penn Badgley) بازیگر آمریکایی متولد 1 نوامبر 1986 برابر با 10 آبان 1365 است که بیشتر به خاطر بازی در سریال درام Gossip Girl و سریال You شناخته می‌شود. او علاوه بر بازی خوبش به خاطر چهره و استایلش در سال 2011 در دو فهرست مجله People از «25 فرد زیبا در سن 25 سالگی» و «100 نفر از جذاب‌ترین مردهای تلویزیون» قرار گرفت.

بدجلی در ابتدا با بازی در سریال The Young and the Restless شناخته شد. بعد از بازی در فیلم‌های کمدی مانند John Tucker Must Die محصول سال 2006 و Drive-Thru محصول سال 2007، او با بازی در سریال Gossip Girl به شهرت رسید.

علاوه بر سریال you از دیگر فیلم های مهمی که پن بدجلی در آن ها به ایفای نقش پرداخته می­توانیم به تریلر The Stepfather محصول سال 2009، فیلم کمدی عاشقانه Easy A محصول سال 2010، فیلم Margin Call محصول سال 2011، فیلم زندگینامه‌ای Greetings from Tim Buckley محصول سال 2012 و فیلم درام The Paper Store محصول سال 2016 اشاره کنیم.

الیزابت لیل در نقش بک

 

الیزابت لیل در نقش بک در سریال You

یکی دیگر از بازیگران سریال You الیزابت لیل (Elizabeth Lail) بازیگر آمریکایی متولد 25 مارس 1992 است. این هنرپیشه در آثاری چون سریال فانتزی Once Upon a Time، سریال ترسناک Dead of Summer و فیلم ترسناک Countdown محصول سال 2019 بازی کرده است. بعد از سریال روزی روزگاری، سریال تو (شما) محبوب‌ترین عنوانی است که الیزابت در آن ایفای نقش کرده.

شای میتچل در نقش پیچ سالینجر

 

شای میتچل در نقش پیچ سالینجر در سریال You

شای میتچل (Shay Mitchell) بازیگر، مدل و کارآفرین کانادایی متولد 10 آوریل 1987 برابر با 21 فروردین 1366 است. او با بازی در سریال درام رمزآلود Pretty Little Liars شناخته شد. سپس با بازی در سریال کمدی Dollface بیشتر مورد توجه قرار گرفت. برخی دیگر از آثار شای میتچل عبارتند از فیلم موزیکال Dreamland محصول سال 2016، فیلم کمدی Mother’s Day محصول سال 2016 و فیلم ترسناک The Possession of Hannah Grace محصول سال 2018. در واقع می‌توان گفت که سریال You برجسته‌ترین نقش شای بوده و آینده درخشانی در انتظار این بازیگر بااستعداد است.

ویکتوریا پدرتی در نقش لاو کوئین در سریال You

ویکتوریا پدرتی (Victoria Pedretti) بازیگر آمریکایی متولد 23 مارس 1995 برابر با 3 فروردین 1374 است که برای بازی در نقش شخصیت‌های مشکل دار و شرور شناخته می‌شود. وی در هر دو فصل سریال ترسناک The Haunting نقش‌های مختلفی را ایفا کرده است. از دیگر آثار او باید از فیلم درام کمدی Once Upon a Time in Hollywood محصول سال 2019 و فیلم زندگینامه‌ای Shirley محصول سال 2020 نام ببریم.

نقد سریال You

این مجموعه با استقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شده است. امتیاز این سریال در IMDb تا کنون به 7.7 از 10 رسیده است و 87 درصد از کاربران گوگل آن را پسندیده‌اند. از طرف دیگر در راتن تومیتوز در مجموع 92 درصد از نقدها مثبت ارزیابی شده‌اند. در متاکریتیک نیز 46 نقد و میانگین امتیاز 75 از 100 برای سریال ثبت شده است. از این 46 نقد، 39 نقد مثبت و 7 نقد متوسط هستند. در ادامه به نظر منتقدان در مورد این سریال خواهیم پرداخت.

IndieWire / لیز شانون: 91

فصل اول: سریال You بهترین نکات کیفیتی فیلم Gone Girl دیوید فینچر (David Fincher) و فیلم American Psycho ماری هرون (Mary Harron) را به کار بسته است. در حالی که از ابتدا از زاویه دید جو وارد حوادث داستان می‌شویم، فیلمنامه و هنرنمایی بدجلی ما را مطمئن می‌سازند که شاهد تجربه‌ای آرامش­بخش نخواهیم بود؛ حتی با اینکه به مرور این شخصیت را بیشتر و بیشتر می‌شناسیم.

Time / جودی برمان: 90

فصل سوم: فصل سوم تماشایی است. در بهترین حالت بیشتر وقت‌ها و زمانی که شاهد فلش بک‌هایی غیرضروری به کودکی جو نیستیم، سریال You می‌درخشد. ازطرفی این سریال مخاطب را به چالش می کشد.

USA Today / کلی لاولر: 88

فصل دوم سریال You علیرغم داستان محتاط فصل اول، در قسمت‌های جدید این سریال هیجانات، هراس‌ها و سوالات تفکربرانگیزش درباره مردانگی، متجاوزان و روابط مدرن را حفظ می‌کند.

IndieWire / استیو گرین: 83

فصل سوم: سریال در فصل ۳ نیز جذاب باقی می‌ماند و نشان می‌دهد که چقدر فرار کردن از ذات خود سخت است.

Sioux City Journal / بروس میلر: 80

فصل سوم: تماشای سریال سرگرم کننده است. حتی با اینکه سریال خیلی به اتاق‌های رمزآلودش و موقعیت‌های گروگان گیری می‌پردازد، اما باعث می‌شود به عنوان تماشاگر دلمان بخواهد که دیگران (شخصیت‌های دیگر سریال) متوجه موضوع پنهانی داستان نشوند.

The New York Times / مایک هیل: 80

فصل دوم: این سریال به همان اندازه که برایتان جذاب است، برایتان بد نیز خواهد بود.

The Atlantic / هانا گیورگیس: 80

فصل دوم  سریال تو(شما) به جای اینکه سریال به سادگی ما را وارد قسمت‌های عمیق‌تر روان جو کند، شما جو را می‌بینید که با بازیگران و شخصیت‌هایی پویا و پرانرژی احاطه شده که منجر به این می‌شوند تا داستان وارد بخش‌های عمیق‌ترش شود. این شخصیت‌های جدید، خصوصا شخصیت‌های زن، فهم جو از قدرت و کنترل را به روش‌های مختلفی به چالش می‌کشند.

Time / جودی برمن: 80

فصل دوم: این سریال به اندازه‌ای مساوی حاوی بخش‌هایی هوشمندانه، احمقانه و ترسناک است و شما به طور همزمان و به طرز بی مانندی از کل آن لذت خواهید برد.

CNN / برایان لاوری: 75

فصل اول: گهگاه این سریال وحشتناک و اغلب احمقانه است. این مجموعه لزوما سریالی برای دوران جنبش Me Too نیست، اما قطعا یادآوری خوبی از این موضوع است که همه پسووردهایمان را در فضای مجازی تغییر دهیم.

CNN / برایان لاوری: 75

فصل سوم: فصل سوم به تعادل میان هنرنمایی‌های گول‌زننده و خوشایند یا یک همسر، بچه و زندگی در حومه شهر ادامه می‌دهد و در بیشتر مواقع یک سرگرمی خوفناک است.

Collider / هالی فوتچ: 60

فصل دوم: همواره به تکان دهندگی یا هیجان انگیزی فصل اول نیست، اما عمیق‌تر و پیچیده‌تر است. اولین باری که آن را دیدم، دلم برای فتنه انگیزی فصل اول تنگ شد، اما در نهایت قسمت‌های جدید را پسندیدم.

New York Post / مایکل استار: 50

فصل اول: سریال علیرغم بی کیفیت و قابل پیشبینی بودنش، همچنان تماشایی است.

سخن پایانی

در این مقاله از ماندالا با بررسی سریال You همراه شما بودیم؛ سریالی روانشناختی محصول نتفلیکس که تاکنون 3 فصل از آن پخش شده و فصل چهارم آن نیز ساخته خواهد شد. آیا شما از بینندگان سریال تو(شما) هستید؟ نظر شما درباره داستان و شخصیت‌های این سریال چیست؟ چه امتیازی به سریال شما می‌دهید؟ می توانید نظر خود را درمورد هریک از فصل های این سریال در قسمت دیدگاه ها با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x