فیلم و سریال

معرفی و بیوگرافی بازیگران فیلم هاوایی + خلاصه داستان

به گزارش ماندالا؛ فیلم کمدی هاوایی محصول سال ۱۳۹۹ در ژانر کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی و به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته می باشد. در ادامه به معرفی بازیگران فیلم هاوایی خواهیم پرداخت.

خلاصه داستان فیلم هاوایی

این داستان یک ورزشکار ایرانی است که می خواهد برای پیشرفتش زیر بار مهاجرت و پناهندگی به کشور دیگری برود اما از جایی به بعد درگیر ماجرایی می شود که او را تبدیل به یک سلبریتی مجازی می کند و حالا داستان برای او متفاوت رقم می خورد.

زمان اکران فیلم هاوایی

اکر فیلم سینمایی هاوایی از روز چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ در سینماهای سراسر کشور شروع شده است.

بازیگران فیلم هاوایی

میزان فروش فیلم هاوایی

این فیلم کمدی با کمترین تعداد سالن سینما؛ در اولین روز اکران خود به فروش ۵۲۵ میلیون تومانی دست یافت که بیشترین میزان فروش افتتاحیه ثبت شده تاکنون است.

بازیگران فیلم هاوایی

بازیگران شناخته شده ای در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه به معرفی بازیگران فیلم هاوایی خواهیم پرداخت.

امیر جعفری

امیر جعفری در فیلم هاوایی

امیر جعفری متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در سال ۱۳۸۰ وقتی ۲۷ ساله بود با فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» برای اولین بار جلوی دوربین رفت و با سریال زیر هشت سال ۱۳۸۹ به شهرت رسید. چندین سال با ریما رامین فر ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام آیین است و شدید استقلالی می باشد.

امین حیایی

امین حیایی در فیلم هاوایی

از دیگر بازیگران فیلم هاوایی امین حیایی است. امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در تهران ، دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر بوده که با تئاتر فعالیت خود را شروع کرد و سال ۷۲ با سریال آپارتمان اولین بار جلوی دوربین رفت. امین حیایی با سریال همسایه ها در سال ۱۳۸۰ به شهرت رسید.

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی در فیلم هاوایی

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه آزاد می باشد. این بازیگر  کار خود را به صورت حرفه ای از مدلینگ شروع کرد.

سال ۱۳۸۵ با فیلم «فقط چشم‌هاتو ببند» جلوی دوربین رفت و سال ۱۳۹۲ با سریال «دودکش» مشهور شد. او در سال ۱۳۷۸ وقتی ۲۴ ساله بود با همسرش پوراندخت الستی ازدواج کرد که ثمره این زندگی پسری به نام ارشیا می باشد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا در فیلم هاوایی

یکی دیگر از بازیگران فیلم هاوایی که اخیرا بسیار پر حاشیه شده است ریحانه پارسا می باشد. این بازیگر متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ است. اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در «سریال پدر» جلوی دوربین رفت و بسیار درخشید و سال ۱۳۹۹ با فیلم رقصنده وارد سینما شد.

او در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) ازدواج کرد اما این زندگی به جدایی ختم شد تا اینکه بع داز مهاجرت به ترکیه، برای بار دوم ازدواج کرده و حالا در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی دارد.

مرتضی رحیمی

مرتضی رحیمی

مرتضی رحیمی متولد شهرستان اندیکا در استان خوزستان می باشد. این بازیگر با شرکت در کلاسهای بازیگری در یکی از آموزشگاه های تهران فعالیت هنری خود را شروع کرد. با فیلم اشک رقاصه در سال ۱۳۵۶ وارد عرصه بازیگری شد و با سریال تاراز سال ۱۳۹۷ دیده شد و علاوه بر بازیگری در زمینه کارگردانی هم فعالیت داشت. او سال ها پیش ازدواج کرده و دارای ۳ پسر به نام های مارتیا، ماکان، مانیاد دارد.

يزدان فتوحى

يزدان فتوحى

یزدان فتوحی متولد مرداد ۱۳۵۵ در تهران، فارغ التحصیل لیسانس روانشناسی بالینی و فوق لیسانس روانشناسی مشاوره است که با سریال در پناه تو در سال ۷۴ جلوی دوربین رفت. با سریال خنده بازار در سال ۱۳۹۰ به شهرت رسید و علاوه بر بازیگری سابقه کارگردانی نیز داشته است و همچنین نویسندگی نیز می کند.

 

منبع: پارت نیوز

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 3

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x