فیلم و سریال

زمان پخش سریال آپارتمان از شبکه آی فیلم / دی 1402

به گزارش ماندالا، مجموعه‌ی آپارتمان به کارگردانی اصغر هاشمی، به‌زودی از شبکه آی فیلم روی آنتن می‌رود. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال آپارتمان با ما همراه شوید.

سریال آپارتمان که به قلم فرهاد توحیدی به نگارش درآمده است، اولین بار در سال 1372 از شبکه یک سیما پخش شده بود. این مجموعه کمدی خانوادگی، 12 قسمت دارد.

اگر از علاقه‌مندان سریال‌های طنز و قدیمی تلویزیون هستید، می‌توانید سریال آپارتمان را از روز جمعه (8 دی ماه 1402) از شبکه آی فیلم تماشا کنید. در ادامه، ساعت پخش سریال آپارتمان ، زمان تکرار و خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

ساعت پخش سریال آپارتمان از شبکه آی فیلم

بر اساس جدول پخش برنامه‌های شبکه آی فیلم، زمان پخش سریال آپارتمان از جمعه (8 دی ماه 1402) هر شب ساعت 18:00 است. اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، ساعات 02:00 بامداد و 10:00 صبح روز بعد که زمان پخش تکرار سریال آپارتمان از آی فیلم است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

حمید لولایی، جمشید اسماعیل‌خانی، پرویز پرستویی، فاطمه گودرزی، حمیده خیرآبادی، افسانه چهره‌آزاد، امین تارخ، حمید جبلی، رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، جلیل فرجاد، بیوک میرزایی، شهره لرستانی، آزیتا حاجیان، ثریا حکمت، رسول نجفیان، نیکو خردمند، محبوبه مقبلی، مریم هژیروند، امین حیایی، اسدالله یکتا، مرتضی ضرابی، محمدرضا حقگو، غلامرضا طباطبایی، معصومه تقی‌پور، پرویز شاهین‌خو، محمد ابهری، علی زاهدی، فاطمه طاهری، حمید طاعتی، بهرام شاه‌محمدلو، سهیلا رضوی، محسن خرمدره، مرتضی اردستانی و کاوه آهنگر، بازیگرانی هستند که در سریال آپارتمان به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال آپارتمان

پس از پرداختن به ساعت پخش سریال آپارتمان از شبکه آی فیلم سراغ قصه‌ی این مجموعه درام، طنز و خانوادگی می‌رویم که درباره‌ی یک پزشک و یک پرستار است که تصمیم گرفته‌اند با هم ازدواج کنند.

در خلاصه داستان سریال آپارتمان آمده است: «یک پزشک و یک پرستار، علاوه بر آنکه در یک بیمارستان همکار هستند، در یک مجتمع مسکونی در همسایگی هم زندگی می‌کنند و اندکی بعد، تصمیم می‌گیرند با یکدیگر ازدواج کنند. در شب عروسی، داماد در مراسم حاضر نمی‌شود و این موضوع، علاوه بر نگرانی و اضطراب، زمینه‌ساز بروز اختلاف و سوءتفاهم میان دو خانواده نیز می‌گردد. مشکلات به وجود آمده، بهانه‌ای برای نزدیک شدن به روابط خانوادگی سایر ساکنان مجتمع مسکونی و همسایگان می‌شود. در سیر موازی ماجراها، وقایع مجزا و طنزآمیزی از روابط افراد و خانواده‌های ساکن در مجتمع به تصویر کشیده می‌شود. در پایان، پرده از دلیل واقعی غیبت ناگهانی پزشک، برداشته می‌شود و ازدواج به خوبی و خوشی انجام می‌شود.»

عوامل تولید سریال آپارتمان

  • کارگردان: اصغر هاشمی
  • تهیه‌کنندگان: بهروز خوشرزم و شهرزاد مهدوی
  • نویسنده: فرهاد توحیدی
  • گریم: عبدالله اسکندری
  • آهنگساز: ناصر چشم آذر
  • فیلم‌برداری: مهدی مستوفی، فرهاد صبا
  • تدوین‌گران: غضنفری و یاور تورنگ

سریال آپارتمان چند قسمتی است؟

این سریال در 12 قسمت 50 دقیقه‌ای، به کارگردانی اصغر هاشمی ساخته شده است.

نظر شما درباره‌ی ساعت پخش سریال آپارتمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ماندالا در میان بگذارید.

به این مطلب امتیاز بدهید

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x